zar ja mama?

22.06.2006., četvrtak

fjaka

-Stavili su me na naslovnicu!
-Čega?
-Bloga.
-A?
-Bloga.
-Nisan ni mislija Vouguea.
------------------------------------------------------------------------
-Ima li možda doli još vaših krumpira? Mi smo naše pojeli.
-Ima, ima,donit ću ti. Ako vam ne bude dosta izvadit ću ja ..
-Izvadit će te? Naše?
-Ima vaših još, a izvadit ću naše....
-e, to sam i mislila ..... naše
-donit ću ja sad.
-dobro, donesite..
-vaše?
------------------------------------------------------------------------
-Dušo, kako mama kaže?
-Kokogaa!
-ne draga, to je koka, a kako mama kaže..
-Zlaticeeeee...
-Bravo draga! Ti si moja....
-Beeeba!
-ringa, ringe..
-raja.
-doša čika...
-Baja.
-pa pojeo
-jaja.
-jedno jaje muć, a mi djeco
-ćićaaaaa...

- 13:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.