zar ja mama?

25.05.2006., četvrtak

Ovuda će mo se moje Zlato i ja motati slijedeći tjedan!


Malo me strah, jer će mo dio puta ići autobusom. Zlato još nije putovalo autobusom. Nadam se da će biti mirna i da će prespavati pola puta.
Kakva su vaša iskustva sa autobusima i malom djecom?
Držite mi fige da sve prođe u redu.


Ma ja sam sretna ovdje gdje živim. Imam dobrog muža i najslađe dite na svitu, ali me stalno nešto vuče tamo. Uživam u našoj maloj obitelji, ali sam razapeta stalno. Peče me savjest što bi stalno išla tamo, a opet sam nesretna što sam došla ovamo i ostavila sve tamo. Valjda ću se naviknuti na to...... jednom......
Sad sam se smuljala sa vamo - tamo rečenicama. smijeh

Opet će mo biti bez Najdražeg tjedan dana. On mora ostati radi posla. Trebam sad iskoristiti vrime kad je lito i dok ne radim. Kasnije će mo opet samo vikendom ići.

Zapravo mi je drago što neću biti ovdje. Došla nam je Zla Ova. Ma Ova moja nije zla.

Planirala sam napisati lipi, šesni tekst, ali me jedna rano jutros izbacila iz takta, pa je ispalo ovako kako je ispalo.
Nadam se da će te mi ostaviti teksta za čitanje. Nadam se da će te svi biti živi i zdravi kad se vratim i da neće biti nikakvih zatvorenih blogova.

veeeeeeliki pozdrav .........................................party

- 09:35 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.