zar ja mama?

23.05.2006., utorak

Dakle,
vruće je jako. Prevruće za razmišljati, a kamoli za pisati smisleno.
Sa novom frizurom i novim imidžom i dalje nastavljam svoj stari život.Pomalo učmali. Ne da mi se kukati i zapomagati ovdi na blogu, a nešto bi pisala.

Pa možda o perilicama za suđe....
Eto, mi smo kupili krasnu kuhinju i ostavili element za perilicu, kao, kupit će mo je i ... šipak. Kad smo dobili novce za perilicu, najdraži je kupio sebi neku alatku koja eno doli stoji u garaži. Ne kažem ja da to njemu ne triba, nego kažem da nam perilica triba još više.
Da on sad ovo pročita reka bi :'Pa ne mogu virovat da opet pričaš o tome!' A što ću? Rekao je da će mi on prati suđe dok ne kupimo perilicu. Istina, pere. Prije više nego sad, ali pere suđe. Nije to baš tako krasno oprano. Uvik ja nađem neku zamjerku, ali kad zažmirim na jedno oko, i nije tako loše. Smanjila sam kriterije s vremenom ....
Ponekad pomislim da ta perilica ima puno lošijih strana, nego onih dobrih. Naprimjer, ionako se triba suđe prije proći kroz vodu da ne uđe sva šporkica u mašinu, pa onda to slaganje suđa... dok sve složiš di bi tribalo stajati, moš i oprat...., pa detergenti, pa kamenac, pa .......

Čekam da me uvjerite u suprotno smijeh




Aaaaaa...... idu polako, idu!!! Neka odu i ne vratile se!

- 12:36 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.