zar ja mama?

02.05.2006., utorak

Evo vratila sam se!
Ovih deset dana uživala sam. Upijala dobro poznate mirise, hodala ulicama moga djetinstva, susretala poznate ljude.. Bila sam ona prava svoja ja. Skupila sam snage za dalje. Makar se nadam da jesam.

Malo sm ćirnula okolo i vidim da ste uglavnom tu, uglavnom živi i zdravi . Nekih nam nema, možda se vrate. Valjda ću stići isčitati sve što ste napisali. smijeh

Svašta bi ja sad rekla, a ne znam odakle početi. Možda od Zlata.
Smanjili smo dojenje ali nismo prestali. Po cijele dane se igrala i skakala okolo i netko bi joj odvratio pažnju od cike i stvarno bi upalilo. Dnevna uspavljivanja bila su sva bez cike. Ostavila sam joj sisanje za dobro jutro i laku noć i po noći kad zatreba. Ljudi moji da vidite koja je to radost kad uvečer dobije siku! Ne zna kud bi od sreće, plješće, smije se, ljubi i siku i mene. Obožavam svoje Zlato i naše dojenje.cerek Stvarno, ali stvarno ne bi htjela prekinuti samo kad bi imala mengu. Menge još nema. Nema baš ni nekih naznaka da bi mogla doći. Možda ću probati izbaciti noćna dojenja. Ne znam.. Još par dana ću ovako... Sad mi je malo teže, jer ću joj teže odvratitit pažnju. Najdraži radi, pa će mo biti većinom same, a neću moći cili dan biti u šetnji.

Kad sam došla u kuću sinoć, zapuhnuo me neki miris šporkice. Mrak mi je pao na oči. Jutros cili dan čistim. Našla sam u frižideru nekakavu ugnojenu mrkvu i pola glavice kupusa i mlijeko u šalici što tamo jaaako dugo stoji. Bojala sam se da ću naći i koje jaje od Uskrsa, ali na sreću nisam. Cvijeće mi nije uvenulo jer imam jedino kaktuse(što je sigurno, sigurno je)wink. Dobro je, većinom je sve očišćeno, još da se raspakiram i gotovo.

Neki idiot nam je sinoć prošetao po autu i udubio karoseriju na par mjestaburninmad Ne mogu vjerovati da ima takvih ljudi. Hodati po nečijem autu!!!!!!!! puknucu

Zlato me zove, moram ići, nastavak slijedi kad stignem. ;Možda ubacim i koju fotku.wave

- 18:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.