La vita con magia (e con calcio)!!

26.07.2006., srijeda


26.07.2006.
Evo, napokon sam se vratila s mora gdje je bilo super! Zillo ipak nije išla sa mnom na more jer se razbolila, al sam tam upoznala grejt cure, Niku i Dark music. Dark music si je našla nekog dečka. Ona s enjemu sviđa i on njoj, ali obadvoje se srame reći to jedan drugom. Koja koma!! A baš bi njih dvoje bili slatki par. I ja sam si našla dečka. Preslatki je. Iz Slovenije je i ima 16 godina. On dolazi opet krajem osmog mjeseca, pa smo se dogovorili da ćemo se nać onda jer i ja dolazim na deset dana prije početka škole. I tak... Ove godine mi je u Barbarigi fakat bilo super. I srela sam jednog frenda s mačevanja, Nikicu. Tak da sam imala puno društva i super sam se zabavila.

A sad evo i novog posta...

U zadnjih davdeset dana sam otišla s Aque. Kroz portal sam otišla na vilinski planet. Bila sam u prvom selu vila Ling Shokoshiro, nakon čega sam bila i u drugom carstvu vila Mayara Shokoshiro. Vidjela sam predivne prizore, sve vile su živjele u malim kamenim kućicama i se je bilo tako slatko. U prvom selu su živjeli u dolinama okruženim travnatim planinama, a u drugom selu su živjeli ispod velike planine snježnih vrhova. Na putu iz prvog sela vila u drugo smo prolazili kroz šume Windsowiji, Sve je izgledalo kao u bajci. I tamo su živjele neke vile. Pošto je u drugom carstvu vila živjele vilenjačka princeza Gyongyi onda smo i nju upoznali. Imala je lijepu dugu bijelu kosu i stvrano me se dojmila. Ona nas je nakon nekog vremena u Windsowiji uputila kuda možemo ići sljedeće, ali Edoardo, Kat, Ayu i ja smo se dogovrili da ćemo se vratit u Hogwarts, pa da ćemo opet poslje nastavit putovanje.

Evo i nekih slika s Vilinskog palneta...

Ovo je prvo carstvo vila!

Kaj nije najs...

I drugo carstvo vila!

Bilo bi zgodno skijat se na vrhu ove planine...

Ovo je magična šuma Winsdowija!

Kaj da kažem...

Čak je i vila na slici...

A sad kad sam to napisala idem malo na sve vaše blogove...

- 11:16 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>