La vita con magia (e con calcio)!!

21.06.2006., srijeda


21.06.2006
Evo, i ja sam napisala novi post. Kako ste mi vi? Kod mene je sve OK. Preko vikenda su kod mene bile Zillo, Evicamarica i Iva. Bilo nam je super. Samo da vam svima kažem ovaj post neće imat veze s HPFF-om. Neda mi se pisat imaginarne priče trenutno.

I tak smo mi spušili prvo od Brazila 1:0, a onda remizirali s Japanom. Mislim da smo protiv Brazila igrali fenomenalno, ali ova tekma s Japanom je bila stvarno ponižavajuće (čak i za našu reprezentaciju). Što se tiče dosadašnjeg razvoja događaja na SP-u meni je u oku upao poraz Srbije protiv Argentine s fenomenalnih 6:0. Kolko sam ja čula to je bilo zbog nesloge u njihovoj ekipi. Navodno Crnogorci nisu htjeli igrati pod imenom Srbije. Još mi je zapela za oko utakmica Italije i SAD-a. Sve, od sudca, pa do igrača je bilo skroz na skroz... pa malo, na neki način smiješno. Sudac je u toj utakmici dao tri crvena kartona. Dva je dao američkim igračima i jedan Del Pieru. Čak je u novinama u jednom člančiću pisalo u naslovu "Sudac koji je volio kartone". Del Piero je dobio karton zato što je jednog američkog igrača (mislim da je bio McBride) namjerno u skoku s laktom tresnuo po nosu. Naravno Talijanima to nije bilo dosta uzbuđenja za jednu utakmicu. Vodili su 1:0, ali su zaključili da bi bilo lijepo dati još koj gol. I dali su ga. Samo što nisu pucali na pravi gol. Dali su sami sebi autogol i tako izjednačili, i doveli u pitanje svoj prolazak u drugi krug. Sada o njihovom prolazku odlučuje tekma s Češkom koja je favorit u toj skupini. A bogami je i Češkoj važna pobjeda pošto je od Gane izgubila s začuđujućim 2:0.

Evo, već sam i samoj sebi dosadna. Sad ću stavit par slikica...
Ovo su mi dva najdraža igrača na SP-u!

Ricardo Kaka...

Zgodnica mala... He, he!

...i naravno legendrani Cristiano Ronaldo...

Ovo je sexy!

Nisu li zgodni???

Ajde mi pliz riješite ovaj test. To sam vidla kod svoje Kat na blogu. Ovo je link. Pa svratite...

Zara!!

- 20:44 - Komentari (54) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>