La vita con magia (e con calcio)!!

13.06.2006., utorak


13.06.2006.
Evo, novi post. I ja sam se odlučila pisat. Dugo je vremena pršlo. Ja sam i dalje na Aqui. Upoznala sam dve cure- Ayumi i Katarinu. One su me molile da kad odlazim Aque povedem i njih sa sobom. Tako da će njih dvije od sad putovat sa mnom i Edoardom.

Ovaj tjedan je bio jako čudan za mene. Dylan me jedan dan odveo sa sobom na kupanje u more Mondtanie. Bilo je predivno. More je stvarno... magično! Uživala sam više nego ikad u cijelom svom životu. Ali onda je najednom sve to nekako palo u vodu. Dylan i ja smo razgovarali o svemu i svačemu. Edoardo nije bio s nama jer je išao razgledavat mjesto s Ayumi i Kat. I usred razgovora Dylan me samo anjednom prekinuo i poljubio. Ali to nije bio običan poljubac. Osijećala sam se jako mračno. Sve je oko mene bilo crno. Svijet sam počela gledati kroz druge oči. U meni su se pobudili nagoni za ubijanjem. Samo sam čula glas u sebi koji mi je govorio: "Ubij, ubij, ubij!" Ujedino sam osijećala strah, a ujedino i neku novu snagu, moć, trijumf. Još uvijek mi nije jasno što se to tamo dogodilo. Znam samo jedno. To je za mene bio Poljubac Tame. Pala sam u trans. Sva sam bila bunjena. Skočila sam u vodu nesvjesno. Zaronila sam i nisam htjela izaći van. Osijetila sam da gubim svijest. Činilo mi se da sam pod vodom bila cijelu vječnost kad me najednom Edoardo izvadio van iz vode. Bio je zbunjen. Meni je sve bilo mutno i još uvijek nisam imala dosta zraka. Stanje mi se pogoršavalo. Edoardo je probao s umjetnim disanjem. Uspijelo je. Napokon sam počela dolazit k sebi. Zagrlial sam ga i krenula prem aselu gdje trebam još raščistit neke stvari s Dylanom...

P.S. Ajde ljudi, danas je velika tekma. Nemojte se usudit to propustit. Idemo Hrvatska. Mi smo the best!!

- 16:49 - Komentari (134) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>