La vita con magia (e con calcio)!!

11.05.2006., četvrtak


11.05.2006.
Ovaj vikend smo bili u Hogsmeadu. Kad smo došli Amor i ja smo se malo šetali, išli smo u Medičarnicu i Zonkov dućan psina, sve u svemu bilo nam je zakon. Onda mi je Amor rekao da mi mora nešto pokazat. Odveo me u neku šumu i zazviždio. Najednom je došao jedan dečko. Izgledao je potpuno isto kao Amor. Amor mi je objasnio da je to njegov brat blizanac koj se mora skrivat od Voldemorta jer ga on pokušava ubit. Kad mi je to rekao osijećala sam nešto čudno. Rekao mi je da se njegov brat zove Edoardo i da je zbog sigurnosti promjenio i prezime te da se sad ne preziva više Black nego Allamandola. Bila sam zgranuta s tom pričom. Očekivala sam sasvim normalan izlazak s dečkom, a u što se to pretvorilo. Ne mogu vjerovat.

Usred sve te priče i objašnjavanja ja sam najednom čula korake. Neko je dolazio. Amor je uspio pobjeć, ali ja ne. Edoardo i ja smo se sakrili na jedno drvo. Došla je profesorica Trelawney. Počela se nešto derati i govorit, ko da ju nešto opsjeda ili ima neku viziju. Najednom se srušila na pod. Nakon par minuta se dignula i osvrnula se oko sebe ko da se čudi svemu oko sebe. Onda je otišla. Edoardo i ja smo sišli s drveta. Rekla sam mu da mi je to profesorica iz Proricanja i da sam oduvijek mislila kako je malo luda, ali da sam sad u to uvjerena. Onda mi je on rekao da mi mora nešto važno reći.

Počeo je pričat. Rekao je da je kada su on i Amor navršili četri godine jedan dan iznenada Voldemort došao u nihovu kuću kada njihovi roditelji nisu bili doma. Voldemort im je navodno rekao da on traži svog nasljednika i nešto u tom stilu. Onda je kao kad je Voldemort vidio Amora rekao da će on biti njegov nasljednik i još nekakve slične gluposti. Rekao je da je nakon tog događaja Amor postao jako zao i osijećao se jako važnim zato što je on Voldemortov odabrani. Kad je završio sa cijelom pričom ja sam pitala: To je nešto kao da si ti dobar, a Amor loš blizanac ili...? Rekao je da je to istina i da Voldemort zapravo traži cijelo vrijeme Amora jer ga želi imati u svojoj službi, a da njega (Edoarda) pokušava ubiti čitavo vrijeme te da je to razlog zašto on bježi. Ne znam zašto, ali imala sam neki osijećaj da govori istinu. Najednom je samo od nekud došao Amor. Uzeo me za ruku i povukao van iz šume. Kad smo izašli van ja sam ga pitala da li bi se mogli vratit u dvorac. On me začuđeno pogledao i pitao: Što ti je Edoardo rekao? Znaš, on ima jako bujnu maštu, sve ovo bježanje mu je malo naštetilo u razvoju... No, ja sam ga prekinula i natjerala da se vratimo u dvorac.

Sad više ne znam kom da vjerujem. Sve je tako čudno. Kome da vjerujem- Edoardu ili Amoru? Ne znam za vas, ali ja imam čudan osijećaj da Edoardo priča istinu...

- 22:49 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>