zanzarela

16.02.2008., subota

bolest...odmor ili tramak??

i ja bi gripu...ne bas tako intezivnu ko sto je ima carica majka...al bi malo bila bolesna...malo bi da se maknem iz svijeta...da lezim na kaucu i gnjavim muski dio familje...a nisu losi kad sam slaba moram priznat...mozda zato sto sam slaba jednom u dvije godine ko ce ga znat!?
ne volim ja bolest...al onako malo...febra 38 i nesto slicno gripi bi mi dobro doslo...da se malo odmorim od ljudi...prica...posla...kuhanja...pranja...utijavanja...skole...informacija...ma svega....ponekad malo dobro dodje..
al nece mene pa nece...a svi oko mene lezu..i kukaju...ja ne bi kukala kunem se...prespavala bi je....snom pravednika

jel ovo spada pod zdravlje??

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.