zanzarela

16.12.2007., nedjelja

8 dana do bozica....

svake godine isto....konzum spenza 1500 kuna vise-manje hrane i nepotrebnih ukrasa za po kuci...nervoza....kolaci bar 5-6 vrsta...ocemo li bor ili jelku...ja bi jelku on bi bor...ne zivimo u alpama kaze on...uvijek je bor...preveliki...ne stane u kucu....pilaj ga, trazi stalak, nema ga, di smo ga lani uvalili....nema ga...zadnji dan trka po gradu trazi stalak...ko je di na objedu...ko ce kod koga i kad doc...dodje i dio familje koji nije bas omiljen...treba ih trpit i smjeskat se jer kaze stari ajde bar ovaj dan pa njemu za ljubav:)...di god dodjes red sarme red pecenja red kolaca...uglavnom nered totalni..ja mrtva umorna....i tako odlucim ja jedne godine kad smo bili malo bolje financijski potkovani ma idemo s prijateljima u neku kucicu u planini i lijepo cemo provest bozic u miru i tisini kako nama pase....posli...bilo lipo...ali znate sta...falila mi sva ona strka prije...falilo mi proc po stradunu na badnji dan...falila mi carica majka sa panikom oko kolaca...falila mi ona gungula kroz kucu....otad uzivam i sa smjeskom gledam na cijelu tu strku oko bozica jer to je to...to je bozic u mojoj familji...i sretna sam kad sjednemo za stol i svi smo zajedno...bitno je da smo svi tu...i naravno bitna je sarma:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.