zanzarela

31.10.2007., srijeda

danas..

dugo me nije bilo..u stvari ja kad sam u kurcu i ne mogu to nikome onako docarat kako treba sjetim se zanzarele :)........kad bi me neko sad pitao kako si...hehe...kako...sretno jer idem na par dana van ovog ucmalog grada...preplaseno jer mi je zdravlje jednog mog jako dragog covjeka u komi...nervozno jer imam donijet jednu jako vaznu odluku za moj i zivot svih oko mene...pametno jer vec znam di cu i sta cu ako prevagne verzija b) te odluke...presretno ako prevagne verzija a) te odluke...umorno jer sam cijeli dan jurcala po ovoj kisurini...glupo jer pada u vodu mnogo toga sta sam rdaila zadnjih godina...dakle kako sam...svakako...zato kad me pitaju kako si danas ja kazem ma supeer..pobjegli bi svi oko mene da krenem govorit...

vec sam rekla kako me odavno nije bilo tu....oduseveljena sam jer imam 2!! komentara na zadnji post....neko me procitao...nevjerovatno...pisem tu i iskreno ovo dozivljavam kao razgovor sa samom sobom..zasad...al opet drago mi da je neko bacio oko i na mene :)........bar tu hehe


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.