zanzarela

30.01.2007., utorak

ide mi..

bang


zove prijateljica neki dan...rijesila problem koji vuce 10 mjeseci na ledjima...proslavimo to onako kako to samo nas dvije znamo....drago mi zbog nje a isto ko i radi sebe,znam sva sranja koja je prolazila....al ne...ne traje dugo sve to...bar ne kod nas dvije....danas zove opet...u kurcu...birokracija joj sjebe sve sta je lijepo bilo neki dan.....zove a ja taman dijelim djeci rucak.....utrpaju oni to u sebe i hitno kava....razgovor...smijeh..plac....a jebote kako nekim ljudima sve ide....nisam zavidna al kad vidim danas nju...sebe jucer,ma i danas....malo krenemo i hop...nadje se neko ili nesto da nas vrati bar stepenicu nazad...a zasto...zasto je uvijek tako...ali bas uvijek..zao mi nje danas....zasluzila je osmjeh na licu...zasluzila je da ima mob koji nije iskopcan....zasluzila je da ode i kupi bar jednom mjesecno sebi stvar od 200 kuna a da ne mora zakinut na hrani.....zasluzila je to ona....a bome i ja....smijemo se same sebi danas....a sta drugo...to nas drzi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.