ponedjeljak, 10.09.2007.

I've find a place...



Evo ovako, ovo je za mene bio vrlo zanimljiv vikend. Išla sam u svoj rodni grad na feštu koja je, moram priznati, svake godine sve bolja i bolja. Radi se o Vinkovačkim jesenima koje su mi kad sam bila "mala" značile sve u životu. Kao smjela sam ostati vani bez da kažem kad ću doći kući. Partijalo se dva vikenda i čitav tjedan. Grad bi uvijek bio pun šokica i šokaca koji su tako obučeni u narodne nošnje i vidno pijani šetali veselo po gradu, pocikujući. Ijujuju!!!

Petak je, ove godine, počeo neizostavnim gledanjem Big Brothera. U kućnom sam ogrtaču sa sestrom gledala stanare kako ulaze u kuću i drugim uhom osluškivala što se vani dešava...jel koncert počeo. Spremale smo se tako nas dve stare babe na Sevin koncert. Načele smo rakijicu i komentirale stanare kad odjednom začusmo bas vani kako tuče. Za sekundu smo bile spremne...rakiju u torbu i briiiiiiiiiiis! Naravno da je to bilo samo uštimavanje tako da koncert nije počeo još nekih 45 minuta, ali nije nam ništa falilo. Taman dovoljno vremena da strusimo eliksir života i da zabava počne.
Ah, Seve je počela našom najdražom pjesmom, Tvojom prvom djevojkom... Ajme majko kako smo skakale, ma naj smo jače!
Smiješno mi je bilo to što je moja sestra jedna ugledna i naveliko poštovana profesorica, a ja naime buduća pedagoginja...i ta situacija, nas dvije, Severina čije su nas pjesme vratile u neka davna vremena i brdo sestrinih učenika koji ju s oduševljenjem pozdravljaju, a ona jadna polučorava bez naočala ih ni ne vidi kako bog zapovjeda. Čak smo popile i jednu duplu vodku na njihov račun! Ma prekrasno!

Subotu sam provela u društvu jako dobre prijateljice u njenoj novoj kući. Otvorile smo litru viskija, pijuckale i pričale duuuugo, duuuugo. Vraćala sam se kući pješke, krivudala, izbjegavala zidove kuća, ali ne baš pretjerano uspješno! Na trenutke sam se gubila ne znajući gdje sam, ali stari bi me šokci i šokice koji se u pola noći šeću po ulicama kao da je podne, podsjetili i vratili u mjesto i prostor iz kojeg me koja čašica viška neposredno prije izbacila.

Uglavnom, bio je to tek prvi vikend Vinkovačkih jeseni. Drugi tek dolazi i ja ga jedva čekam!

- 16:28 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle