srijeda, 29.08.2007.

Poslije kiše dolazi sunce

I dalje sam bez kompa tako da ovo sada pišem onako u prolazu!

Moj hiperhormonalni PMS ( ne sjećam se kad me zadnji put ovako opalio ), kulminirao je u ponedjeljak naveče kada sam pod njegovim bolnim utjecajem pet minuta plakala, pet minuta umirala od smijeha...ali hvala bogu, jutarnji pogled na vlastite gaće toliko me razveselio da su se odjednom svi problemi činili tako malima. :P Ne možeš protiv te Majke Prirode nikako!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Uglavnom, počela sam kao nešto učiti, čitkaram pomalo knjigu od 700 strana, ali brdo stvari koje mi trebaju za taj ispit su mi na kompu, a komp NEMAM. Eto, konačno se odlučiš uhvatit posla i onda se tako neke nenadane stvari tehničke prirode dogode onako ničim izazvane i sjebu ti koncepciju!

Veselim se svom novom dizajnu bloga koji će za koji dan biti u upotrebi_ Ruby još jednom hvala! Nadam se da ću do tada biti u mogućnosti iz vlastite fotelje napisti pokoju dublju i pametniju jer ovako na brzinu mi mozak baš ne šljaka!

Do tada, čitam vas u prolazu!!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


- 20:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle