Za naše nade

12.11.2008., srijeda

Pranje veša i generalka!

Čudne smo mi žene! Treba nam samo jedna mala stvar u životu da nas pokrene! Ta stvar, u ovom slućaju, nek recimo bude- transfer!

Nakon tjedana snifanja, tabletomanije i pikanja, već lagano sa mišlju : O Bogek, na kaj bu to dete zgledalo! Došlo je vrijeme kad su se te "slatke" muke okončale i kad je došao dan za transfer.

Naručeni smo bili od 11 do 11:30. Naravno došli smo na red u 12:30, ali to sad nije ni bitno! Imali su zgodne časopise o Zagrebu u čekaonici!

A kako je ustvari taj dan započeo! ?
Zbudili se u 8, dizali se u idućih pol vure, kavica do 9:30, a onda torpedo u guzicu! KLIK! Otkačilo nekaj u glavi : pa j... te! Sad bum mirovala - ko bu kuću spremil?!?!?lud
Nije da nema tko, ali... KLIK zujo

Stavila prat veš - tri mašine! Posaugala kuću, oprala pod, pobrisala prašinu, prozore nisam oprala jer sam već bila u cajtnotu!

Skoro smo zakasnili na dogovor!!!! pjeva

Obavili transfer- to mi je tak ko dobar dan! smijeh

NIJE se pod tresao pod nogama dok sam tražila mjehuriće pod mikroskopom!! Ne,ne!

NISU se dlanovi znojili!!! Ne,ne!

NI MALO nisam bila nervozna!

Sjela na stol, koji je moram priznati vrlo ugodan! Ima odmorište za noge, rupicu-recimo za piškiti, podizaće za leđa - možeš gore-dole, leći il sjediti, ali jedna stvar mi ne odgovara- kratki je !!!

Mjehurići prepušteni na milost i nemilost endometrija! Nek malci plavaju! Vratili se domeka, a kad tamo---- opojni miris čistoće! Joj kak sam sretna kaj sam došla domeka u čisto i mirišljavo! Sad mogu mirovati i uživati u prvim danima t.....(ne usudim se do kraja napisati)!

MM je kuhao ručak ili nije...!?!? Taj dio od dolaska doma mi je u oblacima! cerek

I tako se veš sušio do jučer! ŽENA MIRUJE!NEMRE SAD SLAGATI VEŠ!
I dok se sušio mace su rekle da im ne miriši fino pa su ga obilježile!

I eto sad ponovno čekam da se operu tri mašine veša!!!
headbang jer smrdi,smrdi, užasno smrdi! A mace - VAAAAANNNNN!

Pouka: nije gotovo kad ti misliš da je gotovo....!
Gotovo bu za jedno 20-tak godina!!!! smokin

Ak me razmete kaj vam oču reći! mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.