Za naše nade

29.11.2007., četvrtak

8dc=1xgonal

Jutro prošlo krasno. Ispijali smo kavicu MM i ja do 7. Krenuli u Petrovu na UZV da provjerimo da li ova predigra koju činimo za grupnjak u nedjelju funkcionira ili...!
Veli doc na ljevom jajniku pikulica 20mm, a na desnom 17mm. Znači , danas primite još jedan gonal, a sutra mi dođite ujutro ponovno na UVZ. Možda već popodne štoperica, a u nedjelju aspiracija.

thumbup

Dakle , koliko sam shvatila to je jako dobro i jako brzo!
Ma znala sam ja kad sam kretala sa stimulacijom da buju cure izletile spremnije nego ikada!
I tako ja otvorila košuljicu i veselo otišla doma na brzinu se presvući i kod svekrve na ručak.
Već me tetoše da ne moram niš raditi!zijev
Guba!!

Cure sam upozorila da u nedjelju moraju biti vrlo opuštene i nek se ne prave mimoze, pa kao "neću ja njega"belj ili "nije moj tip"rolleyes! Ne glumite nevinašca finoveć dajte dečkima!!!!
A mužiću sam rekla da njegovi indijanci budu sigurni u sebe i nek ne okolišaju nego drito lupi komada po glavi , na što će on: već ih vidim lelujavci, mlitavci i zujo
A valjda će naći put ?!naughty

rofl

Ovo je zaista najduža predigra koju smo imali pa seks mora biti izvrstan!
Nastavljamo tantrati do kraja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uzbuđenje je na vrhuncu i samo kaj ne poćnemo vrištati.
smokin
Za dobar mood samo još jedna stvar:
Donna Summer - Hot Stuff

Tik-Tak,Tik-Tak!!

Još malo pa svršeno!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.