Za naše nade

27.11.2007., utorak

6dc=2Xgonal

Jutros je bilo jaako puno mraza! Žarac je spavao cijelu noć sa mnom i tek pred jutro oko 6, tražio van. Dok sam mu otvarala vrata zapuhnuo me ledeni jutarnji zrak! BRRRRR. Brzo sam se vratila u krevet.
Kad sam se napokon ustala i krenula prema kuhinji da pristavim kavicu , naluknula sam se kroz prozor u hodniku. Sunce na obzoru iznad Zagreba promolilo je glavicu, dvorište je bijelo od mraza. U dolini magla. Cucak se proteže na dvorištu i kad me vidio na prozoru veselo je zamahnuo repom i još zjevajući, u njegovoj svojstvenoj pozi, zaželio mi dobro jutro! UAUAUAUAUAaaa!

Gladivši se po buši ( još niš ne osjećam) zaželila sam dobro jutro svemu što se dolje dešava. Upalila sam plin, stavila vodu za kavu i otplahutala do kupione.
" U zivotu je vazno , ne skidati plocice sa zida u kupion!" - Bijela Vrana.

Kavicu sam popila , sjedeći sama jer je MM još na terenu, ali danas me nije tako jako teplo ko jučer. Sutra je domeka pa mi je lakše!

Obukla se, zaključala kuću i sjela u auto. Sva sreća kaj imam garažu - ko bi ga gulil po ovom vremenu.

Kad sam se spustila s našeg brda, dolje je sve bilo u magli. Jao! Školski bus još nije prošao!?
Srela sam ga tek u dolini, sva sreća na širokom mjestu.

Lokvice na cesti su bile zamrznute i prisiljavale su me da usporim kako ne bi bilo...! Baš dobro kaj sam morala usporiti! Imala sam vremena, jer sam krenula malo ranije nego obično, pa sam zujala u šumicu, čekajući da li će i danas srne izaći na polje krasti malo mlade pšenice. Nema ih! Valjda im je prehladno! Svo drveće na rubovima šuma je smrznuto. Prekrasno izgleda, ali je strašno hladno. Termometar u autu pokazuje da je vani -2,9. BRRRRR
Čak ni jastrebova danas nema na granama!
Al´ ja zato imam grijanje u autu!

Jučer kad sam se vraćala doma iz Zagreba, mjesec je tek počeo izlaziti. Bio je ogroman, doduše više nije pun, ali je još uvijek velik. Ispred mene su se vidjela velika kola iliti sazvjezđe veliki medvjed. Već dugo ga nisam vidjela tako dobro kao sinoć. Dok sam se penjala uz brdo, nestao je iza brežuljka.

Dok sam se pentrala palo mi je na pamet kak je sestra bila jako ljubazna danas. Pitala me da li znam koja je procedura sada, a ja sam kao pravi mali učenik, bez daha, odgovarala: osmi dan ujutro s uputnicom za bolničko javim se vama tj.sestri Mariji, pa onda idem na UZV...
A ona mi šapne dobronamjerno (da razred ne čuje), kao pravi ticher- i košuljicu otvorite!
Baš je bila simpa!

Danas je 6dc i gonali su u torbi.
Da se još malo prisjetim, ponukana svojom tichericom od jučer, tražim na netu opis daljnjih događaja. I nađoh!
Gdje!? Kod svoje suborkinje koja si je dala truda. Doduše opis postupka je iz Maribora, ali princip je isti- sve su ostalo nijanse!

Za znatiželjnike o proceduri IVF-a link:
Oplodnja u koracima- Moj izbor.blog.hr

Tik-tak,Tik-tak!!!
Još samo sutra i u četvrtak ću znati kolko ljudi dolazi na tulum!!
JUUUPIIII


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.