zaljubljeni pjesnik

subota, 30.06.2007.

IZLUĐUJEŠ ME...

nemogu više...
preslab sam,
previše emotivan...

raspadam se iznutra....bez tebe...
bez tebe kao da više i ne postojim...
nema me...

svaki dan te vidim....
svaki dan me boli...
srce moje ne može više...
iscrpljeno je...
i ja sam...

ni usred noći nemam mira,
bar da se malo odmorim...
ali ne mogu,
sanjam te...
boli me...
izluđuješ me...

gledam kako te drugi grle,
a ja nemam prava na to...
htio bih te i ja zagrliti...
bar na kratko,na djelić sekunde...
meni bi trajalo kao godina...
al nemogu,
i nesmijem...
ali htio bi...
bili smo kao jedno...
bar sam ja tako mislio,
al sad više nismo...
a ja se još tako osjećam...

izluđuješ me...

30.06.2007. u 15:26 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

blog za sve one koji se osjećaju bar približno kao ja...

pišem ove pjesme samo s jednim razlogom....
da sebi olakšam ionako već totalno sjeban život...
tu se ispušem...i kažem što osjećam...
jednostavno je...tako mi je lakše...

komentari su dobro došli...
savjeti...pohvale...kritike...





sve moje pjesme

gotovo je...
zašto??
javila si se...
ne prospavana noć
sjećam se...
umirem
zbunjen sam
trag na srcu
pričaju mi...
mora li tako?
izluđuješ me...
beskrajna noć
ostah povrijeđen
postojim li uopće??


linkovi:
teta :)
my sanctuary
vrijeme batina




Blog.hr