prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (9)
Prosinac 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArIcHi YeP/NoP Kostur by:Plawusha Dizajn Dizajn by:PoP SixtY Dizajn

Opis bloga

sve i svašta...ljubawcerekrukometsmijeh i zabawapartyrofl....


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

neki za mene super blogovi...

irica draga
seka mowa
najbolja moja sara
matej...

o meni:
-zovem se dora
-živim u križevcima
-idem u oš ljudevita modeca u naj(bolji/gori) 6.d
-treniram rukomet u podravci..xDsmijeh
-bavim se rukomet 4 godine...duugozijev
VOLIM:
jednog kjut malogcerekcerek
-rukomet
-frendove i frendice
-biti zaljubljena
-gledati dečke..xD
-more i praznike
-prwo mjesto...xD...(biti najbolja)ludhrvatska
-ljubav i njene čari...haha
svoj mobitel..msn...laptop
NE VOLIM:
-školu
-sansport
-umišljene osobe..one koji me vrjeđaju...one koji me ogovaraju
-zubare...nononono
pa hmm.....to je to o meni...pozzek....lowe ya muah...cerekkisssmijeh

mowe slikice..

Photobucket
mowa luda sisterica_laraPhotobucket
mowe frendice iz kampa_sara_ira_nataliPhotobucket
mowe sarica i irica...smijeh...Photobucket
ja i mowa best frendica mihaela...Photobucket
naša maskota..lino...mwaa...roflPhotobucket
ja_mowa nova zurkaPhotobucket
ira i ja_weesmijehPhotobucket
ja i bucka_u kampunaughtynutPhotobucket
marija i ja_weeroflPhotobucket
sarich i bucka_ludache jednepartyPhotobucket
mow klub_podrawka_navijačice moje ludehrvatskasmijehludPhotobucket
ja i linačroflPhotobucket
sarič i me_nakon pobjede s peharom i medaljamahrvatskasmijehpartyPhotobucket
sara,najbolji trener i jasmijehsmijehPhotobucket
i onda vele da nisu lude_sara i ivasmijehsmijehroflroflPhotobucket
ja i mowa kapaheadbangPhotobucket
ena(zagica),larissa i ja_na međunarodnom turniruroflzuboPhotobucket
ma manekenka_saranaughtyPhotobucket
kako li je samo zamišljena marija?!greedynaughtyPhotobucket
larissa i nika_nisu li cakane?yesPhotobucket
marija i ja_a šta ćeš kad se volimo slikati??naughtyroflsmijehcerekPhotobucket
tea,tihana i tamara..mwaa....roflPhotobucket
ma kaj nisu cakane?larica i saricacerekthumbupPhotobucket
moj razred_samo neki_prije godinu dana...ma pozzam vas swe....mwaa...thumbupthumbuppartyPhotobucket
doroteja,mima i ja_ispred vražjeg prolazarolleyesroflPhotobucket
ono yo larissa...smijehsmijehnaughtypartyPhotobucket
larissa,lucia i ja_ja sam u žutoj majci_zgledam malo ludogreedyludPhotobucket
opet me_heh...na morunaughtynutPhotobucket
podravkašice...ludache jedne....ludsmijehpartyPhotobucket
vječna podravka...ma voljam ju puuuno...roflPhotobucket
jooj...sansport...te tipice misle da nas mogu dobit..samo sanjajte..heh...nononamcorheadbangludPhotobucket
naj sedmorka turnira..mene nema tamo.cryno.al owe sezone jedno mjesto je moje...smijehPhotobucket
kako izgleda moćno..hh...to je naše...wee...smijehsmijehpartyPhotobucket
owo sam ja_moja nowa zurka,al ira ju je preuredilaPhotobucket
mowa najdraža podravka:i nju je ira preuredila..mwaa....Photobucket
opet me...sam vam dosadna??smijeh_sad sam preuređena...wee...Photobucket
ja i mowa sara_preuređene_ira btw tnx za tokiss Photobucket
a ewo finally me i ira...šečer na kraju!!roflsmijehPhotobucket
ja i sarica_ira preuređivalasmijehnaughtyPhotobucket
hmm...ena,larissa i ja_preuređenasmijehludPhotobucket
me and sara...mwaa....kissPhotobucket
mi u kampu...u A.grupi...weee..s repkom..muškom..lolcereksmijehPhotobucket
ewo sad malo slikica od subote...srijede....i petka...ewo sare...muni...munigreedythumbupPhotobucket
and this is me...xD...sa sarinom kapom!smijehPhotobucket
larissa i sara_007roflPhotobucket
sarič and dorič(me)cereksmijehPhotobucket

četvrtak, 25.12.2008.

nezz koji bi naslow bio??

ljudeki...mowi....pozzam vas swe....i čestitam vam božić....snijeg malo pado i opet ništ...kmeecry...mali se ne javlja...nezz zašto..daj se javi!!nocrynocry...pozzek swim curama...i treneru..treninzi mi weć jako fale...kmee...cryewo sad štafetica...prenosim ju od frendice...hh...

savršen dan:
sa ljudima koje puuno voljam...hh...i sa puuno rukometnog uspjeha...kad bi birala da saznam da sam u repki...hh...i sa voljenom osobomcereksmijeh...zapravo osobama...
što me na ljudima prvo privuče:
oči...sigurno...cerek
da morate,biste li uzeli ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru,nema voljenu osobu pokraj sebe ili ulogu čovjeka koji nema u izobilju,ali kraj sebe ima voljenu osobu?
drugo....definitivno..yes
koje je ime upisano u tvojem rodnom listu?
dora
nadimak
a nema ga...a zaprawo imam...al bolje da ga ne čujete...nono
koliko će biti svjećica ove godine na rođendanskoj torti?
13
kojeg ti je datuma rođendan?
24.6
koja ti je najdraža životinja?
konj...hh.slobodan i divlji...rofl
koje su ti boje oči?
plavo-zelene..luduju,zavode...smijehsmijeh
koje ti je boje kosa?
smeđa_plawi pramenovi...
imaš li negdje na tijelu piercing?
ne....
a tetovažu?
niti to...zubo
koje su ti boje čarape?
nezz...ma ima ih svakakvih...hh...bijele,šarene...nezz...ko to gleda??
imaš li sretan broj?
imam...ko nema?!naravno 19...broj dresa...rofl
gdje bi voljela putovati?
u pariz,...grad ljubavi...hh..cerek
omiljeni film:
ma nezz...ima ih jako puuno...sad nije zlato swe što sja i zovite me djed mraz...thumbup filmowi su zkn...
omiljeno mjesto za odmor:
opatija...more,dečki(zgodni turisti) i sladoled..wee...nemaš boljeg....
omiljeno jelo:
lignje....nezz šta još pizza...hh...
voliš li neki dan u tjednu posebno?
da...petak..hh..naughty
što u zadnje vrijeme od pjesama najviše slušaš?
cajke....hh...crna lala i tako to...wee...belj
koju pastu za zube koristiš?mouthwash
ma onu koju tatek kupi...hhzubo
omiljeni restoran?
pizzeria mrak...ma nema tu kod nas restorana...samo pizzerie...njami
omiljeni cvijet?
ma crvena ružacerek..ja sam nepopravljiva romantičarka...cerek...heh...
omiljeno piće?
u zadnje vrijeme cedevita i voda...al nije ni piva loša....hh...
kako si izgledala kad si imala 10 godina?
ma nezz...bilo to dawvo...prije 2 godine...nisam imala šiške....hh...puuno drugčije...hh...ludlud
u kojem bi dućanu voljela imati karticu od 75% popusta?
u cjelom toweru...bilokojem dućanu...swi su mrak...shopingholičarka...lud
šta radiš kada ti je dosadno?
ljenčarim...papamnjami...
kako reagiraš(na lude situacije)?
pa valjda ludoludludlud...owisi puknem se smijat ili poludim...
koji od twojih prijatelja živi najdalje u km??
nezz...valja eva i andrea(iz ploča,dalmacija),ines(iz beča)....i...ma nezz tko...cure iz đakowa....
što je trenutno najbolje u twom životu?
pa...rukomet(puuuno uspjeha) i ljubaw_valjda(imam super dečka...al daj se jawi..konačno)cerekcereksmijehsmijeh...
tko će zi prvi odgovorit na štafetu?
onaj kom se bude dalo...valjda...
koliko je sati u ovom trenutku?
a ma nezz...ček da vidim...16:21...
zadnje pitanje..čokolada ili vanilija?
čokolada..thumbup
sad nastavak:
ljeto ili zima
-ljeto
toplo ili hladno
toplo...rofl
crni ili rozo
-crno...definitivno....
narodnjaci ili metal
-narodnjaci mowi najbolji....
motor ili auto
-ma oboje...zuboroflsmijeh
koja ti je najdraža boja?
crna,ljubišasta i plava...greedy
kakve ljude voliš?
dobre,neumišljene,spremne na izazowcool...
što misliš o petku 13-om?
praznovjerje....hh....rolleyes
da li si praznovjerna?
niti malo...namcor
gotowo...ccc...
štafetu predajem:
mateicerek(morat će pisat nowi post)
noemismijeh
antoniicereksmijehnut
-pozzam swe i ljubim was...cerekkissmah...kommajte puuno...sretan božić!!



| Komentari (18) | Printaj | sto godXD |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.