14

utorak

listopad

2008

Nova nada?

Ovo mi je stiglo na PP jednog foruma od jedne cure kojoj sam pomogla nabaviti neke lijekove za MPO...............


Nadala sam se da ću ti se jednog dana moći revanširati uslugom, nakon što si mi pomogla u kratkom vremenu nabaviti inekcije.
U Zg će uskoro (možda već i je) biti otvorena još jedna klinika.
Mladi tim, novi uređaji, puno entuzijazma.
Izuzetno malo ljudi zna za to. Nisu se htjeli izletavati sa informacijama dok ne obave barem prve pokusne postupke i malo se uhodaju, jer znaju koliko smo osjetljive i koliko nas može uništiti lažna nada.
Ja imam sreću jer je jedan iz tima dečko iz mog grada, pa sam dobila tu informaciju.
Kako još uvijek obavljam pretrage, ne mogu im se još javiti, ali čitajući tvoje postove i znajući koliko si očajna, možda ne bi bilo loše da im se javiš.
Broj savjetovališta je XXX, ali bih te zamolila da ovu informaciju zadržiš za sebe, barem dok netko od nas ne obavi postupak tamo i dok ne budemo mogle pružiti što više detalja.


Bila sam jutros tamo....vracaju me na pocetak price. "Ponovite briseve, pa cemo obaviti HSG, pa idemo na inseminacije jer i tako imate sanse za zacece a za zenu vase dobi je takav postupak elegantniji i jeftiniji od drugih."
Ah....nisam sigurna da li sam sretna ili ne. Osjecaji su mi sasvim pomjesani.
Jedino sto znam je da sam naizmjerno zahvalna osobi koja mi je ovo poslala jer danas ima jako malo ljudi koji cijene ono sto si ti nekad ucinio za njih..........pa makar bila i samo jedna obicna sitnica.....od nje moze nastati nesto veliko.

Ela, hvala ti!

<< Arhiva >>