29

ponedjeljak

rujan

2008

Agonija se nastavlja

Zvala sam danas svoju bolnicu i pricala sa sestrom....objasnila sto mi se dogodilo kod njih, sto sam obavila u privatnoj Poliklinici i rekla je da su sa iglama do kraja godine na veliko "VI" i da mog doktora od petka nema naredna 2 tjedna i da dodjem 14.10. u 9 ujutro na dogovor za dalje.
S obzirom da cu cca 07.ili 08.10. dobiti gospodjicu M, onda cu vec polako biti za folikulimetriju, sto znaci da hocu - necu moram u totalni prirodnjak, sto znaci da cu opet popusiti iglu (jer ce radili opet samo stimulirane) i opet biti jadna...ma vise nisam normalna od svega toga puknucu
Mislim da vise nista ne mislim, znam da vise nista ne znam i na kraju trebam poceti od pocetka samo ne znam kojeg namcor
Ta agonija vec predugo traje, vrijeme da mi sreca na vrata pokuca.
"Sreco, srecice, tu sam...vidi me, ovdje sam, da tu, bas tu!!!!!!!"

<< Arhiva >>