22

ponedjeljak

rujan

2008

Depresija

Igle nece doci do cetvrtka....a ja bi danas trebala uzeti stopericu i u srijedu na punkciju jer su folikuli 19mm.
Doktorica je rekla da ce probati nabaviti igle od nekoga, ali da su nade vrlo male.
Ovo je poruka koju sam ostavila svojim dragim suborkama i forumasicama:

Ja mislim da me nece biti neko vrijeme....ja moram odmoriti zivce i naci smisao zivota u necem drugom a ne u trecem djetetu. Moram naci nacin da se pomirim da drugom muzu necu roditi i moram naci nesto drugo sto ce mi biti poticaj i gdje cu naci svoj mir.....ne mogu vise ovak....ubija me to. Vise ne funkcioniram i samo povrijedjujem ljude oko sebe kad sam ovako nesretna.
Da je bar problem u meni ili njemu...ne, uvijek je problem u necem trecem i procito je da bog ne zeli da mi imamo dijete.
Idem odmarat....idem probat zivjet neki drugi san....

Nadam se da ce vecina od njih naci svoju srecu i ne potonuti poput mene....

Eto, toliko o tome.....Adios

<< Arhiva >>