06

subota

rujan

2008

Krenuli smo u akciju

Rujan 2006.

Vadim spiralu zbog cestih upala. Odlucujemo da se necemo paziti. Kad Laura dodje, biti cemo svi sretni i veseli.

Listopad 2007.

Laure jos nema. Nema ni rezervnog igraca, Denisa.

Studeni 2007.

"Dobar dan, ja bi se narucila kod doktora Baumana. Tek za mjesec dana????? Pa dobro, sto trebam donijeti od nalaza? Da, prvi put dolazim."

Prosinac 2007.

Ulazim u ordinaciju i ugledam napokon doktora o kojem sam cula hrpu lijepih rijeci. Bacam pred njega sve nalaze koje sam pribavila.
Moj PAPA - uredan!
Nalazi briseva - BO!
Hormoni - lagano povisen PRL, ostalo BO!
UZV jajnika - BO!
Moje musko, brisevi uretre - BO!
Spermiogram - Oligoasthenozoospermia!

Sto je to sad zaboga?
Ma nije tak strasno, kaze doc....malo su sporiji i malo grbavi ali sve cemo mi to rijesiti?
Ups!
I pita mene doc: "Dakle, Tihanica, sto vi ustvari zelite". "Pa bebu" - kazem ja. Doc pras u smijeh. "Pa znam da zelite bebu, ne prodajete valjda knjige pa ste zalutali ovdje...hahahahaha....nego sto ocekujete, sto zelite, odakle da krenemo?!"
E tu me uhvatio. Citala sam ja danima i nocima o potpomognutoj oplodnji. Naoruzala se terminima poput MPO, AIH, IVF, ICSI, folikulimetrija, aspiracija, humana reprodukcija, krioprezervator...ali ovo, ovo pitanje me totalno uhvatilo u neznanju.
Odakle da krenemo???
Pa, muc, stuc....sto mi vi preporucate (hahahaha...osjecala sam se kao ispred konobara u skupom restoranu)?
"Ajmo mi probat jednu inseminaciju" - kaze doc. "Ajmo!" - kazem ja.

Veljaca 2008.

09:00 ujutro. Ja u bolnici, moje musko kraj mene. U ruksaku spavacica, soknice, rezervne gacice i papucice. Na licu osmjeh, strah, osmjeh, strah, iscekivanje, strah....
Pozovu njega, on izlazi sa casicom: "Idem do WC-a....valjda nije bas sad neka cistacica tamo?!"
Vraca se, zvoni na vrata laba, nestaje, izlazi.....
Nakon sat i pol sad vec histericnog iscekivanja (ljudi, meni je prvi put - razumijevanja malo molim) sestra dolazi po mene, moje musko mi salje poljubac pogledom.
Stol, nozice u zrak - "Sad cete osjetiti lagani pritisak, evo, gotovo" - dve gorile dolaze po mene, njezno me skidaju sa onog stola -"Skvrcite noge na trbuh" i odvoze u sobu. Stavljaju mi jastuk pod guzu - "Tako sad sat - dva odmarajte, mirujte, nozice skvrcite da ne iscuri iz Vas."
Ajme, dva tjedna sam bila u blazenom stanju, stalno se gladeci po busici i iscekivajuci dan kada ce beta pokazati veeelikuuuu brojku.
Beta 0,12...............prvo suze, histerija, plac....onda bijes.

A vec sam pripremila 14 scenarija kako cu mu rec da je tata.

Ozujak 2008.

"Mislim da je pametnije zbog vasih godina i s obzirom da vec imate dvoje da odmah predjemo na IVF".

Travanj 2008.

Curim..prvi dan. Od sutra krecem s Klomifenom i pijem ga 4 dana po dve na dan. Onda 3 dana moram predvecer uzeti injekciju Gonala F i 9dc na folikulimetriju.
Aha.....12 dc imamo 3 folikula.
Punkcija..............
Zovemo sljedeci dan ujutro labos i jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, dve su se stanice oplodile, jedan je bio cisticni folikul.
ET i ovaj put sam stogo mirovala, uzela 2 tjedna bolovanja do bete.
E sad sam ziher trudna..........jedva cekam da odem vaditi krv.
12 dan nakon transfera beta 0,16...............prvo suze, histerija, plac....onda bijes

Srpanj 2008.

"Ja bi probala laganu stimulaciju da dobijem vise jajnih stanica" . "OK, ajmo probati tako" - kaze doc.

Lipanj 2008

Curim, od danas krecem 14 dana sa Cileste kontraceptivom da mi se malo jajnici umire. Nakon toga Suprefact ampule 0,5 u kombinaciji sa 4 Gonala dnevno.
Treci dan na supresiji, izljev krvi u wc skoljku. Ja u panici. Histericna, u soku. Uspijem dobiti doca na sluzbeni mobitel. "Prestanite sa supresijom, nastavite s Gonalom manje dnevno".
1. folikulimetrija folikuli 6mm, ali ima ih 6....ljudi, ima ih 6, 6, 6 ih imaaaaaaaaaaa
2. folikulimetrija folikuli 6,5mm
3. folikulimetrija folikuli 7mm
4. folikulimetrija folikuli 7mm
5. folikulimetrija folikuli 7mm
Punkcija, 3 JS .........jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Zovem lab drugi dan - "Stanice se nisu oplodile". "Oprostite, nisam vas dobro cula!" "Stanice se nisu oplodile. Nazovite sutra, mozda budu."
Zrin, zrin......"Zao mi je, bile se prezrele."
Prvo suze, histerija, plac....onda bijes, bijes, pa opet bijes (samo 8.500 kn sam utukla u lijekove za ovaj postupak - pred godisnji odmor).

Srpanj 2008.

"U kolovozu smo na godisnjem, ali ja bi da mi sada u rujnu probamo loviti malo prirodno te folikule. Vi za svoje godine jos fino funkcionirate".

Eto ekipa, rujan je tu. Cekamo da procurimo, pa 10 dan ciklusa moramo docu na folikulimetriju.
Drzite mi fige, a ja vam se uskoro javim! wave

<< Arhiva >>