zajebanamala

07.08.2008., četvrtak

Nakon par mjeseci pauze vrijeme je da se ponovno javim.
Prisjetit cu se proslog posta i malo ga iskomentirati...
U Ceskoj je bilo savrseno, Prag je prekrasan grad, a onaj famozni disko na 5 katova tzv. Karlove lazni je zbilja zakon. Najdrazi mi je bio treci kat (hitovi 60-ih, 70-ih, 80-ih..) i prizemlje, prvi kat techno, house i sl. Ono sto me zacudilo u tom disku je da postoje malo odvojene prostorije s kompjuterima i odredjena grupa ljudi zaista sjedi za njima i surfa... Priznajem, nisam ni ja, stari ovisnik, odoljela pomisli da mogu svratiti do bloga i pogledat komentare...
i bas tada vidim ovaj : «samo se cuvaj praskih kobasica sa standova,a pivnice su jedino sto trebas vidjeti,hehe,pozdraV. (...vedi... 25.04.2008. 01:21)”
Hmmm…pivnice sam obisla (nisam nasla suvenirnice, Cesi koje smo pitali sta vrijedi vidjeti rekli su pivo) tak da smo dragi I ja dosta vremena proveli u jednoj, sprijateljili se s konobarom..i stvarno se ne sjecam da sam ikada popila toliko pive (inace ne pijem pivo, al cesko je nesto posebno).
Prag je prekrasan, I sljedecom prilikom dragi I ja idemo vlastitim aranzmanom na bar tjedan dana!
Sto se tice Brna, na zalost bili smo samo u prolazu.. A najvise sam ga htjela obici radi nase blogerice Teute koja je rodom iz Brna.
Sto se tice vozackog…nakon svih bolovanja, godisnjih odmora, mature…jos mi je ostalo 10-tak sati za odvoziti I nakon toga ispit.
Sto se tice faksa, na maturi (nakon sto I dalje nisam znala sto zelim, a priznajem da mi ni dalje nije jasno) sam shvatila da pravo ipak nije za mene..znam, znam…ne znam sta zelim. Na prijemni sam otisla tek tako da pripreme ne budu uzalud bacen novac. Prag sam prosla, al ih je ipak bilo dosta ispred mene tako da nisam upala. Ruku na srce, nista, bas nista nisam ucila tako da je I to sto sam napisala bilo jako dobro.
Naime, na mature shvatih da bi mogla upisati FOI, I jesam. U Sisku mi je, znaci doma sam, ne moram putovati..velika prednost. Nakon te 3 godine sam prvostupnik informatike, a dalje magistriram na bilo kojem srodnom fakultetu, bilo FOI u Varazdinu ili Ekonomija u Zagrebu ili nesto trece.. na prvoj godini imam sve predmete iz srednje (osim programiranja)…
Mama mi je uvijek bila podrska I osoba s kojom cu razgovarati o takvim stvarima, tako da smo jedan dan sjele I pricale, pitala sam ju sta bi ona vise voljela, da se potrudim za pravo pa da to upisem, ili foi. Rekla mi je foi. Naravno pravo je jako tesko, zahtjeva puno odricanja, a nitko mi ne garantira da necu puknuti I na kraju odustati od svega…tako da…odabrala sam ono sto se danas trazi, I svi su mi rekli da je dobar izbor.
Mozda ce sad zli jezici pitati gdje su mi nestale ambicije (haha), al mislim da se one tek pocinju razvijati.

Sad kad sam vas izgnjavila s putovanjima, vozackim I faksom, zavrsavam s ljepsom temom.
Upravo sam se vratila s mora, bila sam dva tjedna s Kikijevom sestrom Barbarom kod sebe u vikendici na Ugljanu u Kukljici. Za vikend nam se I on pridruzio tak da smo svi skupa uzivali na plazama, navecer u izlascima, po kaficima, disku, ponekad u obilasku Zadra I sl.
Sad se spremamo na jos jedno daleko putovanje ( jos uvijek je upitno hocemo li ici)…radi se o Makedoniji, trebali bi posjetiti Ohridsko jezero, naravno Tosin rodni grad, pa malo kod moje rodbine s djedove strane u Skopje. A ja drzim fige da vidim I Grcku.
Prosle godine na maturalcu sam se zaljubila, jako, u putovanja. Htjela bi obici sve zemlje svijeta I sve vidjeti. Ono sto me veseli je to sto je I Kiki takav, voli putovati, pa se skupa trudimo sto vise novaca ustedjeti (pomocu FM-a, jer svu zaradu spremamo na stranu za putovanja) da bi mogli sto vise toga vidjeti.

Iskreno, ne znam tko ce sve ovo procitati, al svaka vam cast. Jos jednom mi je zao sto vise nisam toliko na blogu, sad me okupirao facebook, pa mu posvecujem vise paznje…

Pusawave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.