zajebanamala

17.04.2007., utorak

Nakon dugo vremena...


Mislim da sam već imala ovaj naslov, ali nema veze. Žao mi je što me više nema na netu ali vani je tako prekrasno vrijeme da se ne mogu prisiliti na kompjuter. Svaki slobodan trenutak provodim u dobrom društvusmijeh
Sretnija sam nego ikad. Kao da je sve napokon na mjestu. Osjećam da sam ponovno oživjela. Ludo sam se zaljubila i još uvijek ne mogu vjerovati da imam toliko sreće. Nakon jedne dobre veze i dobrog dečka, sad opet imam isto tokiss. I svima koji ne vjeruju da dobri dečki postoje, sad kažem da su zaista tu, samo ako ih želimo vidjeti.
A sada mi ostaje još samo malo vremena da vas sve iskomentiram pa dragi dolazi po mene za van, nekako mi se jede sladoled od kokosa njami..
I obećajem da ću vam se javiti opet za par dana....
Pozdrav svima od vaše male! wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.