zajebanamala

13.03.2007., utorak



Ovaj post je bez naslova. Nije me dugo bilo i sad je vrijeme da vam "predam izvješće" o novostima. Za početak ako se sjećate one "Zajebanine dijete" ...e pa nije uspjela. Nisam se pridržavala. Zato se više krećem. Odnedavno trčim na Segesti s frendicom, pa tempiramo kada nisu treninzi. Dakle srijeda u suprotnoj smjeni od škole i subota popodne. Vjerujem da će mi to koristiti mnogo više. Pa ako nam se tko želi pridružiti sad zna vrijeme smijeh
Još novosti, svi ste sigurno shvatili da "ima nešto" samnom i Wolfom, e pa sada potvrđujem. Nakon par mjeseci (točnije 3) sad i službeno hodamo. Za njega mogu reći samo da je super dečko, dobar je, drag, pažljiv, i trudi se. Nekako mislim da bi i to moglo potrajati.
Hvala Bogu, eto i na tom planu je sve dobro. Super se slažemo, stalno se zafrkavamo i puno se smijemo. Mislim da veza ni nebi trebala biti drugačija.
E da, još nešto, ovo se uglavnom odnosi na cure. Jeste li kad zamišljali da se striper (crnac!!) skida pred vama? E pa u petak je bio u jednom našem bircu muški striptiz. Svi su bili oduševljeni osim mene, stvarno lik nije bio ništa posebno, i dosta je starije izgledao. Jedino što mi je na njemu bilo dobro su njegove bokserice, doslovno. Imale su natpis "NIKO MENE NEBU JEBAL" ...strgala sam se.

Sada vas sve lijepo pozdravljam jer je ovaj post pisan nabrzaka, obećajem da ću za sljedeći odvojiti više vremena i morat ću vam napisati jedan fenomenalan recept za najbolji kolač na svijetu!!
Eto i kuham i radim kolače, sad mi nađite nekog tko će me ženiti
smijehsmijeh


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.