zajebanamala

22.02.2007., četvrtak

Skidajmo kile!!!!


U zadnje vrijeme sve češće teme razgovora su nekakve dijete. Čula sam za jednu UN koja je posebno popularna. Iskreno, ja vam o tim dijetama nemam pojma. Nikad nisam bila ni na kakvoj dijeti jer ako slučajno preskočim koji obrok moji mi odma počnu tupiti kako će me voditi psihologu i dobijem lekciju o anoreksičnosti, a i jednostavno se nikad nisam mogla kontrolirati od onoga što volim. Tako da se nisam ni usudila. A i uvijek sam vjerovala da se bolji učinak dobije vježbanjem. Više od bilo kakve dijete me privlači teretana, plivanje ili trčanje. Uz to što se smršavi, oblikuje se i tijelo, dok kod dugotrajne dijete na kraju dobiješ mlohavo tijelo.
Neki se možda neće složiti s time, nije ni bitno.
Ono što sam zapravo htjela reći je da su mi ipak uspjeli staviti «bubicu» u uho, pa sam odlučila i ja krenuti na dijetu! I to ne bilo kakvu dijetu, ova se zove «Zajebanina dijeta» !
Da, da...dobro ste skužili, a sastoji se samo do toga da sam izbacila slatkiše, čokolade, kolače i ostale slastice...što mi već sad teško pada, al ostavila sam si sladoled! Dodala sam duplo više voća i mliječnih proizvoda.
Na toj dijeti ću biti jedan mjesec, a rezultate ću naravno dijeliti s vama.
Pa da počnem, sada prije dijete imam 168cm visine i 54 kg ujutro, a 55 navečer...nikad nisam kužila koja od te dvije težine je ona koju trebam reći??
Uglavnom, i vaša Zajebana se povodi za trendovima, a kako volim biti «Unique», imam i svoju vlastitu dijetu! Pa držite fige meni, i svima koji su na nekoj vrsti skidanja kila!
Ono što bi na kraju htjela i sama reći svima je da im želim uspjeh u tome, ali naravno, nemojte pretjerati jer nitko ne voli vješalice!




P.S.- veeeliki pozdrav mom frendu koji me već duže vrijeme maltretira da ga spomenem, pa evo! zna on koji je...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.