zajebanamala

08.01.2007., ponedjeljak


Htjela sam napisati jedan post o tome što mi se sve dogodilo, ali kada sam ga napisala sam shvatila da je zapravo pun detalja.
A to nije dobro.nono
Pa sam ga obrisala i odlučila napisati drugi.
Dogodilo se ono čega sam se najviše užasavala. Napokon sam vidjela bivšeg s drugom curom.
Prije par dana sam mislila da bi me to moglo slomiti i mislila sam sve najgore. Ali kada se to i dogodilo shvatila sam da i nije bio problem.
Zapravo to mi je trebalo.yes
Da to nisam vidjela možda bih i danas «patila» !
Sada mi je svejedno više za sve. Nekako uvijek me odbiju takve stvari.smijeh

Napravila sam neke promjene.
Maknula sam naše slike, ljubavna pisma, njegovu majcu u kojoj sam spavala i još puno raznih sitnica u jednu kutiju koja je sada ispod moga kreveta.
Osjećam se slobodno, poput malene ptičice!nut
Teško je za povjerovati kada to kažem da mi više stvarno nije stalo, upravo zbog toga što mi je bilo i previše stalo. Ali stvarno je tako.
U ovom postu ću opet spomenuti svoje cure.
Dovoljan je bio zagrljaj i poneka zločesta riječ radi koje sam se podigla.
Istina je kada kažu da su ti prijatelji sve.
Danas mi je rekla susjeda da sam smršavila i pitala da li me muče ljubavni jadi. Ja sam se samo nasmijala.

Da ne dužim, krećem dalje bez njega.
Kao što kaže Lavica, prošlost ostavljam u prošlosti, uživam u sadašnjosti i pozitivno razmišljam o budućnosti.thumbup

Ponovno jedno hvala curama što su se pokazale najboljima, hvala Wolfu koji me nasmijavao cijelu noć i što se trudio oko mene. I da ne zaboravim, hvala i njegovim super dečkima, pogotovo onome koji s kapicom liči na mafijaša, što me zezao pola večeri! Bar ste me nasmijali!kiss

E da, i još bih vas nešto pitala. Nisam praznovjerna, ali što znače bubamare? Negdje sam čula da one donose sreću... Uglavnom već mjesec dana mi je soba puna bubamara, nemogu ih se riješiti. A i ne pokušavam, volim životinje, pa čak i bubice!
smijeh




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.