zajebanamala

04.01.2007., četvrtak

U zadnje vrijeme često pišem, pa ne želim sada prekidati tu novu tradiciju.
Prvo želim reći da mi je na dočeku bilo super upravo zbog svojih cura koje su mi ga učinile nekako toplijim. Kada sam s njima osjećam se kao s obitelji. One me razumiju, one su mi potpora, one su moj razlog koji me tjera naprijed. Kada čujem ovu pjesmu, prevrti mi se jedan film u glavi u kojem smo mi glavne glumice.


Azurno nebo čekamo zoru
Pet, šest mladih golubica
Nasmješena su im lica, i poslije mnogo godina mome srcu draga sličica
Zajedno smo momke gledale, zajedno po rivi šetale
Pravile se da smo važne, ma da smo pametne i snažne
Sanjale smo zemlje daleke
Hej ljepotice, moje prijateljice, gdje su naši snovi ostali
Hej, sve smo mi kao ptice selice, svaka svome jugu odleti
Djevojčice žene postale, a neke su se već i udale
Ja još čekam azurne zore, ma ja još želim preplivati more
Ja još sanjam zemlje daleke


Uvijek smo bile sve za jednu i jedna za sve. Ne dopuštamo si padove. Mi smo ona vrsta prijateljica koje uvijek idu svuda zajedno, zajedno se smijemo i zajedno plačemo. Tješimo se kada nam je potrebno, i nikada, ali baš nikada ne zaboravljamo koliko se volimo.

I zato, iako vjerojatno one neće pročitati ovo što pišem, želim da cijeli svijet zna koliko sam sretna što ih imam.
Uvijek na početku nove godine napišem na papir ono što bi htjela ostvariti u godini koja je započela. Pišem neke svoje ciljeve i stavim ih u dnevnik, pa na kraju godine pogledam koji su se ispunili.

Ove godine ću svoje ciljeve napisati pred vama.


1. želim biti bolja osoba

2. želim imati više razumijevanja

3. želim se zaljubiti, jer što je život bez ljubavi

4. želim biti dobra prometna policajka ovo ljeto

5. želim što bolje rezultate sa školom

6. ove godine idem na maturalac i želim upoznati slatkog španjolca, a može i crnca

7. počinjem sa tjelovježbama

8. želim se i dalje družiti s vama

9. želim upoznati još dobrih ljudi i steći nova prijateljstva

10. i na kraju, nikada ne želim zaboraviti što je to ljubav, odanost, dobrota i poštenje



Sada kada sam ih sve lijepo iznijela pred vas, nadam se da ću ih ispuniti.
Prošla godina je «prošla» , sada je vrijeme da se više ne okrećem i krenem dalje. Ako mogu drugi, pa onda mogu i ja.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.