zajebanamala

28.10.2006., subota

Prvo vam se svima moram ispričati jer nisam dugo ništa objavljivala.
Neću ni sada ništa pametno jer nemam inspiracije...
Pere me neka depresija već duže vrijeme (još od pretprošlog posta), i nemogu si pomoći... headbang
malo sam dobro, malo nisam.bang

Fali mi ljubav koja je u Varaždinu, sada ga pozdravljam (javno) , i poručujem mu da mi donese čokoladu kada bude dolazio (nadam se da će biti toliko drag) ... smijeh
a i da ga jakooo volim!kiss

Fali mi ljeto i praznici..
Fale mi izlasci.party
Fali mi slobodnog vremena.
Fale mi dugi tračevi s frendicama i fali mi da sam opet sama doma.
Voljela bi opet biti sama mjesec dana doma, da mi frendice dolaze oko ponoći na palačinke, da se sjetimo u 5 ujutro raditi kolače.
Da u pola 3 tek idemo u grad. da radim šta hoću, kada hoću i s kim hoću!

Fale mi jutra s dragim.
Fali mi njegov dah na vratu.
Fali mi njegov zagrljaj i poljubac prije spavanja i nježna milovanja dok me budi...
A sada dosta o meni.
Šta vama fali dragi moji..?

17.10.2006., utorak

Eksperiment

Pocni s kavezom u koji strpas 5 majmuna. U kavezu, na sredini, objesi bananu na spagu i ispod postavi lojtre. Nedugo nakon toga 1 majmun ce krenuti po lojtrama po bananu. Cim dotakne ljestve, sve ostale majmune polij mlazom ledene vode. Ubrzo nakon nemilog dogadjaja, sljedeci majmun ce krenuti po bananu. Cim dotakne lojtre, polij sve ostale mlazom ledene vode.
Ubrzo nakon toga, kada sljedeci mujman krene po bananu, ostali ce ga pokusati sprijeciti u nakani. Sad mozes spremiti slauf za ledenu vodu. Makni jednog majmuna iz kaveza i stavi novog. Cim vidi bananu pridoslica ce krenuti prema ljestvama. Na njegovo iznenadjenje, sav prestravljen, shvatit ce da ga ostali napadaju cim dotakne lojtre. Odustaje od banane jer shvaca da ce pobrati batine ako krene prema banani.
Sljedece, makni jos jednog majmuna iz originalne postave i zamjeni ga s novim naivcem. Novajlija ce krenuti na lojtre i bit ce napadnut. Prethodni pridoslica ce se s odusevljenjem pridruziti kaznjavanju! Ponovi postupak s jos jednim majmunom iz originalne postave, gurni u kavez novog. Zatim i zadnjeg, petog iz originalne vrste, zamjeni s novim majmunom. Kada su svi originalni majmuni zamijenjeni, nijedan od 5 prisutnih u kavezu, nikada nije bio poliven hladnom vodom. (Slauf se u supi vec osusio)
Bez obzira na to, nijedan od majmuna nikada nece pokusati doci do banane. Ako i pokusa, ostali ce mu razbit njusku. Zasto? Zato jer koliko oni znaju, tako se to ovdje radi od kad se pamti.

I TAKO SE, LJUDI DRAGI, ZAPOCINJE S POLITIKOM FIRME.

P.S. ovo su upute za friske, mlade i nadobudne zaposlenike. Stari i okorjeli vec imaju dosta iskustava s majmunima.

09.10.2006., ponedjeljak

Moje misli...

Znam da je bilo već i vrijeme da vam nešto napišem, pa evo da to i napravim. Žao mi je što ne pišem više tako često kao prije, ali jednostavno nemam nikakve inspiracije. bang

Samo se osjećam jako usamljeno i tužno. Imam osjećaj kao da sam sama na svijetu. Kao da ništa što napravim nije dobro, kao da sam za sve ja kriva. Na ne(sreću) to je samo u mojoj glavi...
Kad mi netko nešto priča, neznam šta bi rekla, ne znam šta bi komentirala, kao da na sve pazim da ne kažem nešto krivo. To je tako jadno. Ne znam šta me to sputava. I kad se poželim nekome otvoriti, opet me nešto spriječi.
Često znam i burno reagirati na nepravde, to je kada ne znam držati jezik za zubima...headbang

I uvijek, ali baš uvijek bi sve napravila samo da drugima udovoljim, samo da nekome pomognem. I tako u želji da pomognem sam odlučila okupiti učenike svoje srednje škole u jedan dobrotvorni program. Samo se nadam da će pedagogica i ostatak profesora to odobriti.
Najviše me brine to što imam 17 god pa se bojim da me neće shvatiti ozbiljno ili da ću naići na probleme gdje neću znati kako se postaviti.
Ali kad pomislim na to osjećam se ispunjeno, jer mogu pomoći nekome...
Zato dragi moji, držite mi fige.
smijehwave

02.10.2006., ponedjeljak

a stvarno već trebam nešto objavit, pa evo....

Dragi mama i tata!

Otkako sam dosla u Zagreb studirati, sam se ulijenila u pisanju i zao mi je da vam nisam vec i prije pisala. Imam puno novosti. Predlazem vam, da lijepo sjednete prije nego nastavite s citanjem. Ne smijete citati dok ne sjednete, u redu?

Ovdje mi je lijepo. Fraktura lubanje koju sam imala, kad sam skocila kroz prozor sobe, jer je izbio pozar, se je zacijelila. Samo sam dva tjedna bila u bolnici i sada vec dobro vidim, glavobolje imam samo povremeno. Sreca, da je moj skok kroz prozor vidio dezurni na obliznjoj benzinskoj pumpi i odmah je pozvao lijecnike i vatrogasce.

Bio je vrlo ljubazan i posjetio me je u bolnici. Po povratku iz bolnice nisam imala kamo otici (soba je bila potpuno izgorila), pa me je pozvao k sebi. To je vrlo prijatna soba, iako je u podrumu. On je vrlo dobar momak i nas dvoje smo se ubrzo zaljubili i planiramo vjencanje. Datuma jos nismo odredili, iako bi vjencanje bilo prije nego se bude vidjelo, da sam trudna.

Da dragi roditelji, trudna sam.Znam koliko zelite, da imate unuke i njima darujete istu paznju i ljubav kao sto ste je meni, kad sam bila dijete. Datum vjencanja jos nismo odredili, jer nismo mogli obaviti predzenidbene krvne pretrage radi nekakve infekcije, koju ima moj dragi, pa sam je i ja dobila od njega.Znam, da cete mojeg momka primiti u obitelj s otvorenim rukama.
Iako nije skolovan, je vrlo ambiciozan. Unatoc tome, da nije bijelac i da je muslimanske vjere znam, da vasa uvijek izrazena strpljivost nece dozvoliti, da bi vam to smetalo.

Eto, sada, kad ste saznali sve te novosti, mogu vas utjesiti, da nije bilo nikakvog pozara, frakture lubanje, nisam bila u bolnici, niti nisam noseca, niti imam aids, niti momka uopce.Istina je, da sam pala na ispitu iz matematike i fizike i morat cu ponavljati godinu. zeljela sam samo, da bi cinjenice vidjeli u pravom svjetlu.
Vasa draga kci.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.