zajebanamala

10.07.2006., ponedjeljak

a već me je sram što nisam dugo pisala..pa ajd da nešto stavim dok me ne lupi neka inspiracija, haha

1. kažu da je trava zelenija na drugoj strani, ali jeste li ju ikada pokušali okrenuti naopako?
2. ako je danas prvi dan ostatka tvog života, što je onda jučer?
3. molimo vas da Oca, Sina i Duha Svetoga ne zovete Pape, Junior i Casper.
4. bože daj mi strpljenja, ali brzo!
5. ( napisano na crkvi) ako ste umorni od grijeha AKO NISTE, NAZOVITE 275-232
6. bože daj mi priliku da dokažem kako me dobitak na lotu neće pokvariti.
7. nekada sam bio ljudsko biće... onda sam dobio modem.
8. ako te udari struja, udari i ti nju!
9. naljuti ženu tijekom seksa, nazovi ju!
10. ako iz prve ne uspiješ, odustani. Nema smisla ići glavom kroz zid.
11. najbolji lijek za nesanicu je da se dobro ispavaš.
12. svaka budala može pišati po podu, budi faca i pišaj po plafonu!
13. zašto gledaš gore, zar ga se sramiš?
14. zašto gledaš po zidovima? Najsmiješnija stvar ti se nalazi u ruci.
15. kad god pijem vodu u WC-u udari me daska po glavi.
16. egoisti viču svoje ime dok svršavaju.
17. tek kada mi se rodilo deveto dijete shvatio sam gdje griješim. Ona treba piti pilule, a ne ja.
18. poslije svih odbijanja, najgore je kad ti utrne ruka..
19. kad u krevetu upotrebljavate pero, to je seksi, a perverzno je kada upotrebljavate cijelu kokoš.
20. ne koristim prezervative jer ne volim miris spaljene gume.
21. u srijedu će biti nenajavljeni kontrolni.
22. svatko ima pravo biti glup, ali ti zloupotrebljavaš tu privilegiju.
23. ako muž ženi otvara vrata od auta, ili je novi auto ili nova žena..
24. kupio sam punici stolicu za rođendan, a sad mi vještica ne da da ju uključim u struju.
25. prodajem svoje slike, sa i bez potpisa.
26. moj doktor kaže da sam šizofrenik, al mu ne vjerujem, ni ja.
27. moj kompleks manje vrijednosti nije tako dobar kao tvoj.
28. ti si samo ljubomoran što glasovi pričaju samnom, a ne s tobom.
29. nisam paranoik. I zašto me stalno gledaš?
30. tako je ružno vrijeme da ni mamu ne bi pustio van.
31. 668 je vragov prvi susjed
32. pušenje ti skraćuje cigaretu.
33. prezirem ljude koji imaju pse, jer se kukavice ne usude sami gristi ljude.
34. volim gledati djecu kako na igralištu trče i vrište. Oni neznaju da je to plahta.
35. pričala je o tome da ju ne slušam, ili nešto u tom smislu.
36. žene žele jednog muškarca da zadovolji sve njene potrebe, a muškarci žele sve žene da zadovolje jednu njegovu potrebu.
37. imam ženu ko grom. Malo malo pa me udari.
38. neke žene kažu da su svi muškarci isti. Nije li to previše iskustva?
39. pravog muškarca nećete vidjeti da pegla i pere. On to završi prije nego mu se žena probudi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.