EQUILIBRIUM

četvrtak, 23.03.2006.

theather, finally

eto konacno sam se ostvario jedan cilj s davnog popisa.
otisao sam u kazaliste.
pripremao sam se na to recimo dobrih pet godina+ :)
zapravo jednom sam prije nekih 4 godine i bio otišau u HNK na predstavu Otac i sin, al sam nakon prvog čina morao nazad na posao.

Al, eto odvedoše me ne sudba nego noge i plaćene ulaznice na predstavi 'Savršeni superjunak'.

Čovječe umalo sam se splašio da me neće pustiti u kazalište, očekivao sam da će mi svaki tren neki lik izletit u fraku i reći: nemaš odijelo i cipele. Dress fakin code, unofficially! Mislim bil sam ja ok, casual. al ono bolje bih se uklopio na nogometnoj utakmici, nego u kazalištu.

I onda si ja mislim, jebate kakva kina, biznis je u kazalištima. Pa moraš kupit kartu danima unaprijed pa čak i tjedan i više ako želiš dobro mjesto. Uvijek je većina predstava rasprodana. I ima puno više kazališta u zagrebu neg kina, bar respektabilnih.

A karta je duplo skuplja!

Nečuveno!

Al, ok, ja sam za kulturu. Sam bih smijenio cijene filmovima. Il svima dao veće plaće.

U svakom slučaju: predstava: a ono, ok, al ništ posebno. Kao da pogledaš film koji ti je zabavan dok ga gledaš, al poslije baš i ne razmišljaš o njemu.
Skromna predstavica s dobrim glumcima i to je to. Tarik je tam, prvi put da ga vidim van milijunaša. Al da bi znao reć kak čovjek glumi moram vidit bar još dve drugačije predstave njegove... što ne bu tak skoro...

Al, ja bih trebao skoro opet u kazaliste, deal je - jednom mjesečno! Prilično ambiciozno za mene!
- 12:51 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>