EQUILIBRIUM

petak, 23.12.2005.

so not christmas

what's with the f... christmas!

ja to ne kuzim,
ne kuzim kak se i dalje cudim kak svijet posandrca pred bozic.
svi oni koji imaju bar nesto love moraju sopingohodocastit i nemrem proc nigdje od rulje. kamoli se provest autom blizu centra zagreba.

udjem danas u turbo limac u centru, nakon sto sam se nagovorio da ipak bar jedan poklon moram kupit i to burazovoj klinki, kad ono redina pred kasom do izlaza.
smucilo mi se, pogledom sam ispratio odvratne poklone i bezlicnu masu ljudi koji su si bili nesto jako vazni jer kupuju pravu stvar. i izjurio van.

zadovoljio sam potrebe u nekom manjem ducancicu, presretan sto sam obavio zadatak, i misleci da vise kupujem za sebe ili za roditelje njene a ne bas za tu jedva 1-godišnju bebu, kojoj mora da je 85 posto svejedno sto joj se donese (15 posto otpada na okus i boje).

ma nikad mi nije isao taj bozic, par sekundi nekog polu weird polu high osjecaja, al vise zbog nekog zavrsavanja kalendarske godine, nego nekog religioznog iskustva i to je to. ostalo je sve: soping, drinking, eating experience:)

mozda samo trazim izgovor pod maskom grincha, ali stvarno cekam da sto prije dodje 2.1.
da onda konacno mogu poceti baviti se ozbiljnijim stvarima


so not christmas time at all

PS: da ne ulazimo u one bezvremenske rasprave o tome sto je uopce bozic. oh, my lord please forgive us, we don't know what we are doing! Ne znam tko su veci grijesnici Crkva ili Banke.
- 17:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>