što to proučavaš krađom, izmicanjem, mrvljenjem
na 10 000 dana, krila ili ovih krotkih
nepravih riječi na koje ćeš nasloniti
odvajanja?
kao kada mrak postane nož
u podne
za tebe, evo, samo za tebe,
a nije ti jasno, ne,
nije ti
baš posve
jasno izrečeno
jezikom koji bismo mogli nazvati zajedničkim
što bismo još ovdje uopće mogli
preliti, prešutjeti,
ako bismo uopće,
o središtima naših tijela koja ćemo zgnječiti
u letu kožom, zjenicama rođenim
u mraku spilje u koju smo se uvukli,
što taj pogled još može, a da nije već napravio?
ili sve to
da bismo ponovno zažmirili,
da prođe, ne traži, ne moli i ne vrišti
svaki od ovih krugova zbog kojih
više nemamo zašto,
samo
u mom je prostoru polica. mirna pauza.
zatim čaša, stol, sahrana,
proza dana, vitamini, jedna prostrana
Sahara
u kojoj 4 jastuka
glume pričljivu lomaču, zajedljivu giljotinu, ruke
pune nevidljivih brazda,
a opet
tako se mekano ovdje (na)stupa, scena
je ulica, jeka je čistilište, time-out
pa prije svega nemaš pojma,
kažeš si to nekoliko puta - nemaš pojma,
kažeš si iste stvari udvojeno, odvojeno
i ne koračaš više nikamo.
ne koračamo nikamo.
ne stižemo nigdje.
prošlost je napokon
sasvim gotova,
naplatili smo si to izmicanje teretom kako bismo posolili
sve ovo novo
do kraja, do kraha i temelja i
skroz, posve, dva puta i opet
slučajno, neplanirano, glupo, infantilno
zavoljeli.
pa nisi li iznova
zaboravio svoj život, tu priču o gomilanju ostavio
pod ključem,
u svakom kadru smijao se jednostavno i cinično
kako ne bi ušlo, prošlo, kako ne bi
proizašlo iz tebe
nešto od praha kojim te
opasno zove
(preko puta
stola
grada
preko zemlje
i uvijek, još uvijek!,
na onu nepoznatu
drugu stranu).
a nisi zaboravio,
nisi čuo, mislio, odabrao, ubio nisi
baš ništa.
Ne zaljubljuj se u ženu koja čita,
ženu koja previše osjeća,
u ženu koja piše...
Ne zaljubljuj se u obrazovanu ženu, čarobnicu,
onu koja je u iluzijama, luckastu.
Ne zaljubljuj se u ženu koja misli svojom glavom,
onu koja zna tko je i dokle može,
ženu koja vjeruje u sebe....
Ne zaljubljuj se u ženu koja se smije,
ili plače dok vodi ljubav,
koja zna kako transformirati svoj duh u tijelu i, još više,
ne zaljubljuj se u ženu koja voli poeziju (te su najopasnije),
ženu koja je u stanju pola sata gledati neku sliku,
ženu koja ne može živjeti bez glazbe.
Ne zaljubljuj se u ženu koja je intenzivna,
sjajna, buntovna, nedolična.
Ne zaljubljuj se u takvu ženu,
jer ako se zaljubiš,
bila ona s tobom ili ne,
voljela te ili ne,
nikad nećeš moći natrag.
Nikad.