četvrtak, 14.01.2010.

Date or not to date ??!!

Mislim da je najgore ponovo se baciti u opticaj. Nakon veze koja je obecavala sve samo ne raspad nasla sam se opet na pocetku.
Ljubav. tada i samo tada sam zaista to osjecala u svakom smislu i izrekla sam te rijeci , zaista ih osjecajuci u svakoj pori... bilo je obostrano , samo moja je ostala, druga se potrosila.
Opet cu citirati one nase stare, iako im se rugamo da ne znaju nista, jer mi smo ipak pametnija i modernija generacija.
Mudrost se ne stice tek tako, nema knjige iz koje to mozes nauciti, mudrost stices zivotom, ma sto drugi govorili, zato mi je ova izreka ostala tako duboko urezana: " voli me svaki dan pomalo i cijeli zivot sve jace, nemoj me voliti odjednom i intezivno i na kraju zaboraviti sto ljubav znaci"!
Pametni su oni, pametni , ja to sada itekako znam.
I eto nakon te ljubavi koja je nestala, nasla se ja opet na bespucima prometa , ne onog na veliko ili malo, zivotnog.
Taman kada sam pomislila da sam napokon nasla svoju srodnu dusu, eto na vraze ode dusa. Pregazila sam svoj ponos toliko puta da ne bi mogla stati do prekosutra nabrajati, ali ponos ne valja imati u velikim kolicinama samo te koci, zaboraviti ga treba kada znas da se boris za pravu stvar. Eto i tu sam se precijenila, ali nije mi zao.
Izlasci, ali sada su drugaciji. Ne polazem racun vise nekome gdje idem i koliko ostajem i najvaznije s kim idem vani.
Ja i moja ekipica poput onog iz "Seks i grad" uvijek se super provodimo, vesele smo i otkacene pa eto i uleta koliko oces.
Tu sad i pocinje prica. Pitamo se da li ulete vjezbaju kod kuce, pohadjaju neke seminare imaju mentore ili sto? Cega se sve nisam naslusala jaooo. Zapitala sam se tada, cime me onaj moj princ tako osvojio i kako?
Odgovor je bio , jednostavnoscu i spontanoscu. Dobitna kombinacija!
Pa zasto onda toliki broj muskaraca misli da glumatanjem i foliranjem postize nesto posebno.!?
Rano jutro, svi se zabavljaju, a pored uha odjednom pitanje, da sto ja mislim o stanju u poljoprivredi? ma covjece ni po danu o tome ne mislim niti imam neko posebno misljenje, a kamoli u tri ujutro!
Iza njega copor njegovih vrsnih prijatelja koji ko da navijaju na utakmici, a mojoj priji drugi recitira Petrarcu . Uz smijeh i nevjericu pocastile smo ih cugom da ih bar ne ismijemo pred drugima.
Nedugo upoznam jednog, komad ipo, rastaljuje zeljezo izgledom, ali ono stvarno. Prica po pricu, i nadjemo se mi jedan dan na cugi. Dojam cool tipa izbljedio je u tom momentu kada sam ugledala njegov gard ko da je grad oslobodio od neke posasti. Mislim da bi mu po pozi i Spanjolski konkvistadori pozavidili. Bez imalo uvertire , gledajuci moj pogled s dignutom obrvom, smatrao je da sam nekako lose volje i odmah izjavio kako ce me on i njegov gorila tako razveseliti.
O moj Boze, sa imaginarnim prikama, raskrstis u petoj godini zivota, a ovaj u tridesetima jos nije. Stoga ostavim ja njega i gorilu da popiju cugu skupa, jer dvoje je taman , a troje previse.
Dan danas pocrveni kad me vidi, promuca nesto, ni traga konkvistadoru.
Drugi me zadivljuju kljucevima svojih limenih ljubimaca, iako rece da ga prijatelj vozi da on moze piti. Pitala sam ga sto ce mu kljucevi od dva auta ako mu auto u garazi , i da li je mozda ko Sveti Petar naoruzan jos kljucem od podruma, ureda, jer nikad ne znas di ces morat naletit, a zamisli bit bez kljuca. Zasto svi misle da sve cure padaju na bijesne aute? Dobro je da znam razliku izmedju fice i moskvica! Briga mene!
Skoro sam odustala, kada pricam prijateljima oni umiru od smijeha, jer ja ko da zapinjem na posebne slucajeve, ali pozitiva je u tome sto barem druge zabavljam. Smijem se i ja, jer kako mi kazu da miporedaju deset Adonisa i jednog Trola ja bi opet na Trola ! Stoga su mi naredili da vise ne izlazim s onima koji me pozovu van, nego da ja pocnem pozivat.
Ali vrag mi ne da mira i eto mene on the road again.
Totalni kuler, odmjeren, dobro izgleda, dobra spika... i eto na opet sranje. Taman kad sam pomislila nije Trol, izjava stoljeca.... sve je super sve je pet, ali imamo previse zajednickih prijatelja i to on ne voli ! WTF! Naravno morala sam im ispricat najnoviju anegdotu svoj nazovimo love life, plakali od smija. Boze ja sam hodajuci tretman kavitacije, treses se od smija i zatezes tijelo, a ne trebas se nesto posebno ni zamotavat! Psiho slucaj ...e sad je dosta... prihvacam savjet prijateljica i to je najbolji potez do sada!
Upoznala nekog, spontanog, zabavnog , nadasve zanimljivog... date? Da, date bez prirucnika, bez prijevoda, pisat cemo ga sami, nadam se!







- 16:02 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Prosinac 2009 (11)
Komentari On/Off

Opis bloga

Ono sto me dnevno inspirira, dogadjaji, uspomene , ljudi ... setnja kroz zivot




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

.....da znam koliko dusa citajuci koraca zajedno sa mnom .....
08.12.2009.



JUKEBOX



U vrtlogu zivota

Svakodnevica nalaze svima nama odredjen nacin ponasanja. Vecina nas pliva uz struju iako se s time ne slazemo, vjerujem da je plivanje kontra stuje ipak zanimljivije. Ne trebamo zuditi da nas prihvacaju oni koji to ne zasluzuju.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs238.snc3/22558_267147997377_782482377_3294779_6111252_n.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/6003/darijabanner.jpg