nedjelja, 10.01.2010.

Sanjarica



Kisa pada sigurno vec tri mjeseca, istina uz neki mali intermezzo od koji sat ili dan, ali osjecam se ko Limenko iz Carobnjaka iz Oza, skripim i jedva se micem, potreba za WD 40 raste.
Uz ovakvo ocajno vrijeme, osjecam se tako usporeno i samo mi se spava, nisam sposobna za bas nista. Nisam neki spavalica, kasno legnem i rano se ustanem, volim jutra i jutarnje rituale, kad je jos sve tiho, mirno, neuzurbano. Ne mogu sebe zamisliti da u zadnji tren iskocim iz kreveta i sve odradim na brzinu, budem tada sumanuta, naopaka fali mi moj ritual.
Jutros pijem kavicu i razmisljam o snu koji sam imala. Cesto kazemo kako smo se naspavali i nismo nista sanjali, mada je prava istina da uvijek sanjamo , samo se ujutro toga ne sjecamo. Najgore mi je kada mi se snovi isprepletu sa javom, budim se i ne znam da li se to desava ili ne.
Snovi, cudna pojava. Koliki su se samo bavili ili se jos uvijek bave tim nazovimo fenomenom!
Ponekad me cak i strah pricati o tome, jer znajuci psihologe u tvojim snovima odmah traze neku poremecenost, maniju, nikad nesto lijepo. Ne znam da li ste to primjetili , ali sve o snovima se uvijek svodi na neku opasnu bolestinu.
U mnogim casopisima kazu .“Pamtite snove, jer ono sto mozda ne vidite dok ste budni, dok rjesavate problem, prikaze vam se u snovima ,cak se nadje i rjesenje. Kad se probudite zapisite!“
Zasto onda na kraju i kad pricate o snovima, svi posezu za Freude prirucnikom i odmah u tebi nadju skrivenog manijaka? Sanjas cvijece, problem! Sanjas majku problem! Sanjas vazu eto opet problema!
Pa tko bi htio glasno reci svoje snove kada samo cekas nekog Freuda koji ce ti reci da si malo maknut, zovnut?!
Zanima me jako sto oni sanjaju i kako bi sebe protumacili ili razvrstali?!
Isto kada sam iz znatizelje isla rjesavati Roscharch ink test. Neke mrljotine , meni lici na masku, nesto mi ne lici na nista .... rezultat, da sam normalna i da nema tragova psihozi. Uff ajde barem nesto ...
Sto da sam vidjela sismisa , jer neke slike uistinu znaju liciti na tu zivotinju, bila bi serijski ili sto?
Ovih zadnjih nekoliko dana sanjam cesto isti san, san o govnima. Oprostite na izrazu , ne znam kako bih to drugacije rekla, ali tako je. Ma drek, kako bi rekli nasi kontinentalci, ali ne zvuci nimalo ljepse.
Napokon se sjecam sna i kad gle sanjam drek za drekom i smijem se sama sebi i ironiji svega toga.
Svi smo znali pozorno slusati nase stare kad bi pricali o snovima i njihovom tumacenju i znam da sam zapamtila, da kad sanjas to smedje da je to bogatstvo, blagostanje i sve to nesto lijepo. Pitam se da li su se mozda nasi stari preracunali, da nije mozda taj drek u snovima moguci drek na javi.
Ipak povedena boljim tumacenjem bacila sam se na kupovinu LOTO-a , super sedmice ili kako se vec zove. Nemam pojam o tim igrama na srecu, jer kad me zena pitala sto bih igrala, a ja joj uzvratila blijedi pogled koji moli pomoc, pocela je nabrajati Bingo, super 7, 7/49, keno, sudoku..... zavrtilo mi se u glavi. Na kraju je predlozila instant dobitke, raznorazne strugalice, ljubilice, express ovo , express ono. Zakljucila sam da ukoliko bih i krenila u pohod za dobitkom, ponukana snom o dreku trebala bih naci jos jedan posao da zaokruzim, sastruzem sve sto se nudi.... u blagu ruku novo radno mjesto zaokruzivaca/strugaca.
Ne znam, mozda moj san i donese nesto lijepo, bilo sto, da me nasmije.... mozda me nasmije i poneko strucno tumacenje tog istog sna. Tko zna kakvu bih dijagnozu dobila , posto se sanjajuci valjam u dreku..... tko zna s cime se iz proslosti to ja borim.?
Ipak povjerovat cu sanjarici, bilo da je tumacenje rimsko, egipatsko, cigansko ili neko novo, ljepse zvuci od bilo kakvog Freuda ili psiho testa..... mislim da mi se bas svidja moj san , makar samo to i ostao, a vama psiho mestri sretno analiziranje!

- 19:15 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Prosinac 2009 (11)
Komentari On/Off

Opis bloga

Ono sto me dnevno inspirira, dogadjaji, uspomene , ljudi ... setnja kroz zivot




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

.....da znam koliko dusa citajuci koraca zajedno sa mnom .....
08.12.2009.



JUKEBOX



U vrtlogu zivota

Svakodnevica nalaze svima nama odredjen nacin ponasanja. Vecina nas pliva uz struju iako se s time ne slazemo, vjerujem da je plivanje kontra stuje ipak zanimljivije. Ne trebamo zuditi da nas prihvacaju oni koji to ne zasluzuju.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs238.snc3/22558_267147997377_782482377_3294779_6111252_n.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/6003/darijabanner.jpg