ponedjeljak, 28.12.2009.

Na tren cu odlutati ...

Najvise bih voljela da sam danas pjesnik, glazbenik i da mogu misli i rijeci ispoljitii i na takav nacin.
Medjutim nisam, pa pribjegavam isprobanom receptu potrage za pjesmama koje mi gode raspolozenju.
Godina se blizi kraju, tik tak, pokusavam zaviriti u nova vrata , nove pocetke, jer sve opet pocinje od broja jedan.
Ispostavi se da zivot na neki sulud nacin nema kontinuitet, jer uvijek vracamo brojcanike vremena na pocetak.
Nebrojeno puta , narocito u zadnjih pola godine, pozelila sam da nisam ovoliko duhovna, emotivna, osjetljiva na nedace ljudi oko sebe. Pozelim puno puta da sam samo pasivni promatrac, narocito u krugu obitelji ili nekih blizih osoba.
Nemoguca misija, pogotovo poznavajuci sebe i onog sto bih najvise htjela promjeniti, da me ne diraju stvari na ovakav nacin. Da se vise puta sjetim sebe, i stavim sebe u prvi plan.
Dozlogrdi covjeku uvijek klimati glavom na tudje probleme, pritom hiniti kao da vlastitih nemas, a imas ih i za posudbu.
Sebicnost, licemjerje toliko prepoznatljivo u ljudima koji se hrane tudjom energijom kao da im je to nuzan zrak za zivot. Pijavice su bar imale kakvu takvu medicinsku ulogu, pitam se koja je njihova.
Pored takvih ljudi sve vise se osjecam ko da sam provela dvadeset minuta u perilici za rublje na najbrzoj centrifugi, iscjedjena poput stare plahte. Ne zelim vise takav osjecaj.
Zanimljivo je kako prikazu da su bas oni u pravu, cijeli svijet je protiv njih, nitko ne razumije njihove borbe, ne smijes im proturjeciti jer tko bi se uopce usudio?!
Njihove rijeci u njihovim glavama ocito zvuce ko najbolja melodija koju sam ja na pocetku zeljela skladati, samo pitam se tko takvu melodiju zeli slusati vise od jednom.
Postupci ili bilo sto da naprave uvijek imaju opravdanje, dok odgovore koje das, gledaju ko napad i tada postaju zvijeri.
Da li zaista vjeruju u to sto govore ili nakon izrecenog ipak razmisljaju o posljedicama ucinjenog? Pomisle li ikad o odgovoru druge strane, osjecajima, razmisljanjima ?
Trudim se misliti da da, sve do onog momenta kada svoje postupke idu ponovo opravdati napadom.
Vise no ikad, pozelim odlutati barem na kratko , daleko od stvarnosti, biti u nekom svijetu gdje nema takvih ljudi, gdje se ne trgas prilikom biranja rijeci da ne bi povrijedio one koji tebe svjesno povrijede.
Da li ikad gledaju pozadine recenog, da li ikada uopce zele ista saznati o drugim ljudima, ili su drugi ljudi samo meta za njihovo oruzje?
Evo sada kada se nas ljudski brojcanik opet priprema za pocetni start, sanjari , kako nas neki vole nazivati , donose velike odluke, rezolucije.
Ah moje odluke! Imam ih par, ali nista slicno nekom prestanku jedenja cokolade, pusenja.... odluke nekog drugog smjera.
Na mojoj nevidljivoj listi nalazi se nekoliko stvari, na jednu sam se pripremala jako dugo, mozda cu jednom o njoj pisati , nisam je htjela tako skoro izgovoriti, ali sto danas itko moze planirati.
Nitko od nas nije planirao puno toga, ali se desi, suocis se s tim, odjednom shvatis da za puno toga nemas vremena, ja sam danas na neki nacin molila za vrijeme. Vjerujem da sam nekoga i sokirala s tim, ali mozda sam tu osobu navela na to da upozna mene na bolji nacin, bez ishitrenih zakljucaka. Ponekad je potrebno samo pitati, zasto se nesto desava i zasto ponekad nesto kazes, tada ne bi bilo nikakvih nesporazuma.
U biti , izgleda da je najteze i najhrabrije zaista upoznati nekoga.
Najlakse je pretvarati se da nekih stvari nema.
Na kraju , znala sam odgovor, ali ipak sam pitala, covjek s vremenom intuitivno vec osjeti neke stvari,ali nisam nit tuzna nit razocarana.... vjerujem da je za neko vece dobro.
Na ovoj odluci imat cu puno posla, a nemam vremena, tik tak, ali nikad se ne zna , mozda je ovaj put vrijeme na mojoj strani, tek toliko da uspijem to napraviti.
Kako se kaze, rjesenje kad ga najmanje ocekujes nadje se ispred tebe.... mozda kada brojcanik dodje na start tek tada zapocne moja prava utrka , ne u svijetu sanjara , u pravom.... a dotad ko mi brani sanjarit..... to je ipak moj bijeg u neko bolje vrijeme i tada pripada samo meni....
A svi vi moji duhovni sanjari, cekam vas na novom startu ....


- 23:38 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Prosinac 2009 (11)
Komentari On/Off

Opis bloga

Ono sto me dnevno inspirira, dogadjaji, uspomene , ljudi ... setnja kroz zivot




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

.....da znam koliko dusa citajuci koraca zajedno sa mnom .....
08.12.2009.



JUKEBOX



U vrtlogu zivota

Svakodnevica nalaze svima nama odredjen nacin ponasanja. Vecina nas pliva uz struju iako se s time ne slazemo, vjerujem da je plivanje kontra stuje ipak zanimljivije. Ne trebamo zuditi da nas prihvacaju oni koji to ne zasluzuju.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs238.snc3/22558_267147997377_782482377_3294779_6111252_n.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/6003/darijabanner.jpg