43 veličanstvenih vol.2

srijeda, 15.03.2017.



Danas nastavljamo u istom tonu, a idučih 11 predstavnika Eurosonga 2017. su redom iz: Estonije, Finske, Francuske, Grčke, Gruzije, HRATSKE, Irske, Islanda, Italije, Izraela i Latvije. sretan


12. Estonija

Koit Toome & Laura - Verona

Ja sam očaran ovom pjesmom još od prvog slušanja i po pitanju njenog plasmana ne mogu biti objektivan. Ovo je meni osobno materijal za top 5 plasman no vidjeti čemo kako će publika i žiriji u svibnju reagirati na ovo. wink



13. Finska

Norma John - Blackbird

Ovo je MASTERPIECE! Najbolja pjesma i nastup koju su Finci imali ikada ne eurosongu! Nažalost, neće pobijediti ali je vidim na lijevoj strani tablice u finalu eurosonga. sretan



14. Francuska

Alma- Requiem

Nije mi jasno što tjera francuze da jednu predivnu pjesmu na francuskom unište puno lošijim aranžmanom i engleskim jezikom?? Šteta, inače mi je bila u top 5 najljepših pjesama ove godine... Uglavnom, vjerujem da zahvaljujući engleskom neće postići uspjeh koji je garantirala ova originalna verzija.



15. Grčka

Demy - This is love

Dosadno i bezidejno. Čak dobro počinje ali se preljeva u takav klišej od ritma i refrena da je neslušljivo. S naglaskom da me podsjeća na slovensku pjesmu s eurosonga iz 2014.! No pričamo o Grčkoj, koja što god da pošalje bez problema ulazi u finale. A kad već i mora, neka barem završi daleko na dnu ljestvice. wink



16. Gruzija

Tako Gachechiladze - Keep the faith

Jedna od onih pjesama koja je toliko isforsirana da mi se diže kosa na glavi koje uopće ni nemam... Opravdan je izostanak oduševljenosti ovom pjesmom kao i očekivanje ostanka u polufinalu...



17. HRVATSKA

Jacques Houdek - My friend

Iako sam se mislio posebno posvetiti Jacquesu, ipak će biti dovoljan komentar samo ovakvog tipa. Najprije je izašao snippet od nekih 20 sekundi, onda instrumental koji je apsolutno sve oduševio, pa zatim pjesma. Naravno, hrvati su takav narod da će apsolutno sve popljuvati, kao što su prošle godine Ninu Kraljić tako su ove godine i Jacquesa. No činjenica je da Jacques ima jednu izvanrednu kompoziciju koja će sa pravim pratećim vokalima u live izvedbi izuti gledatelje iz cipela! Ovo bi mogao biti povijesni rezultat za hrvatsku na eurosongu iz više razloga. Prvi je taj što je Jacques najveća glasčina balkana koja ruši sve pred sobom, a drugo je sama ideja spajanja dva različita žanra u jedno te pjevanja istog. To još nitko nikada nije napravio na eurosongu i to će mu donijeti visoke bodove žirija. Pjesma je divna, poletna, maltene izvrsna i napokon materijal koji možda i je riskantan ali svakako efektan. Jedva čekam ovo čuti uživo kako bi konačno svi hejteri začepili svoje guzice. (da, kažem tu riječ i ne osječam nikakvu grižnju savjesti zbog toga). belj



18. Irska

Brendan Murray - Dying to try

Počne obečavajuće pa vrlo brzo postane dosadno. Non stop ponavljane dying to try i nije baš zanimljivo rješenje za melodiju. Moguće da će zvučati odlično uživo, no čekam da to vidim pa da dam konačnu prognozu.




19. Island

Svala - Paper

Moderan zvuk i dobar početak sve su što ova pjesma ima. U moru jednakih melodija nije me oduševilo. Tekst ništa posebno, ritam tako tako. Bit će ovo na pragu ulaska ufinale ako je gledati samo pjesmu. No vidjeti čemo u svibnju kako će ovo izgledati uživo.



20. Italija

Francesco Gabbani - Ocidentali's karma

Još otkada je pobijedio na San Remu u veljači proglasio sam ga potencijalnim pobjednikom eurosonga, no čekajući da ga netko nadmaši nije se dogodilo ništa. Dragi moji, upravo slušate pobjednika Eurosonga 2017.! Sjetit čete me se kada ga budete gledali kako ovo izvodi nakon pobjede na eurosongu? Vidimo se u Torinu 2018.!



21. Izrael

Imri Ziv - I feel alive

Iskreno, nemam pojma što bih mislio. Refren mi nije loš, ai sve ostalo mi je bezveze... Ništa štobih si pustio na slušalice ali ni ništa pretjerano dobro. A budući da pričamo o Izraelu uči će ufinale a tamo što bude...



22. Latvija

Triana Park - Line

Moram priznati kako mi je pjevačica užasno iritntna, i kada su ih izabrali na nacionalnom izboru nadao sam se da će ju promjeniti. Jer, ova pjesma zaista zaslužuje bolju vokalnu izvedbu! A pjesma je zaista izvrsna. Meni osobno, za tuđa mišljenja me nije briga. Nažalost, ovo će biti na pragu ulaska u finale iako bi je ja volio vidjeti tamo, bez obzira na konačni rezultat. sretan



Čitamo se i sutra gje nas čeka treća trečina od 11 kandidata. wink

Oznake: eurosong

<< Arhiva >>