Češka bajka, dio treći

ponedjeljak, 21.04.2014.

Evo što sam na kraju pronašao šetajući netom, a što sam tražio zadnji puta:
"Kućica broj 22 vrlo je zanimljiva jer je u njoj živio i pisao poznati pisac Franz Kafka."
Dakle, nema sumnje da je crvena kućica iz Zlatne ulice, čiju sliku sam objavio u zadnjem postu, radno mjesto Franza Kafke.

No, vratimo se mi trećem djelu. :)
Kao što sam i obećao, vodim Vas u Praški Muzej voštanih figura, gdje smo naišli na mnoge poznate ličnosti kroz povijest. :)
Budući da nigdje nema nikakvih informacija o njegovu nastajanju, možemo krenuti u razgledavanje. :)

Prvi nas je dočekao Fidel Castro sa svojom "mašinerijom". :)



Putin nam se povjerio i rekao zašto je stalno u konfliktu sa Ukrajincima, ali pssst! Ne smijemo nikome ništa reći, državna tajna! :D


Churchill je samo pušio svoju cigaru...


...dok je Picasso skupljao inspiraciju za svoje novo djelo. :)


Dalaj Lama u jednoj od svojih meditacija...


Ivan Pavao II. nas je također došao pozdraviti.


I dok smo mi mirno šetali susretajući mnoge poznate i nepoznate osobe iz svih dijelova prostora i vremena, u jednom trenutku nas je prenula vika. Glas nama vrlo poznat, na tečnom njemačkom konstantno se nešto bunio. Pogledali smo malo bolje, i u staklenoj kutiji naletjeli na Adolfa Hitlera, kojemu smo očito išli na živce jer nije mogao u miru razmišljati...


Bilo je dovoljno malo se odmaknuti i buka je ostala sa njim u njegovom prostoru. Zadnje što smo jedva primjetili bilo je novo svjedočenje. Ovoga puta svjedočilii smo nastajanju legendarne formule E=mc2. :)


Ostavili smo gospodina Einsteina da uživa u svojim mislima i krenuli prema Mladoj Boleslavi u Muzej i tvornicu automobila Škoda. :)

Mi smo bili samo u muzeju jer ulazak u tvornicu nije dozvoljen za civile. Jako zanimljiva postava koja okuplja sve modele Škodinih automobila od njenog nastajnja 27. lipnja,1925. Od 16. travnja 1991. Škoda je u vlasništu Volkswagen Grupe.
Nisam pamtio imena modela, ali vjerujem da ljubitelji Škode znaju koje ime nosi svaki pojedinac. :)

Na ulazu su nas dočekali prvi modeli. :)




Prvi bicikl...


...i motocikl. :)


Ulovili smo i prvu pravu mašinu! :)


I nastavili sa još nekim oldtimer modelima. :)




Ima tu i nešto vojničko! :)


Sportski modeli imaju posebno mjesto. :)






Ovaj mi je posebno zanimljiv. :)


Našao sam nešto i za svoje roditelje. :D


Al njima se više sviđa ovaj! :P


Još jedna mašina na putu. Priznajem, ova mi se više sviđa. :)




I napokon sam pronašao pravi model za sebe! Ne, to u njemu nisam ja, ali bi mi zbilja dobro pristajao. :) Taman za do posla i natrag. :D



I tako, nakon što sam se posvadio s osobljem jer mi nisu dali da kupim svoj auto, morali smo izaći van, gdje nas je čekao prijevoz do Zagreba. Saznanje da se vračamo iz najljepše bajke koju smo do sada iskusili ostavljalo je bljakav okus u ustima. I želju da se jednoga dana vratimo. Što prije! :)))

Oznake: Muzej voštanih figura, Škoda, Češka, Mlada Boleslava

<< Arhiva >>