< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



MySpace Layouts

MySpace Layouts




ev ljudi i ja ću od sad probat pisat blog...možda neće bit ćesto,al trudit ću se...samo me nemojte krivo shvaćat...



ajd da vam kažem nešt i o sebi...
ime...a neznam...to vam neću reć...
imam jadnih 14 godina
živim u malom mjestu Lekenik
volim:izlaske s društvom,frendove koji mi život znače i sve što vole i ostali
slušam:pa skoro pa sve...mada narodnjaci me nešto peru u zadnje vrijeme...
mrzim:ma ništ posebno ne mrzim,ima stvari koje ne volim...npr...
umišljene,bahate i slične ljude...
e da i mrzim posebno jednu curu...nije bitno kak se zove...meni bliski to dobro znaju...


ANĐELIMA SU PALE MASKE


Nikad nisam ni voljela tebe,

Voljela sam osobu koju si glumio,

Prevario si i samog sebe,

A nas si jednostavno ubio.


Nakon svega si mi stranac,

Nisi ni sjena onog starog lika,

Bio si samo dobar glumac,

Ili ja dobra publika.


Anđelima su pale maske sa lica,

Razbile sve iluzije i lažni sjaj

Sad vidim da si ubojica,

Ubio si u meni svaki osjećaj.


Više me ništa ne vrijeđa,

Ništa me ne može zaboljeti,

Previše se noževa zabilo u moja leđa,

Mislim da više ne znam voljeti!


Nešto je trulo unutar mene-

Mislim da je to srce moje,

I duša koja polako vene…

Sve što je nekad bilo tvoje.


Ne znam kako da se borim,

Šta se u ovakvim situacijama radi,

Kad nekoga iz sve snage volim,

A istovremeno mi se toliko gadi.


Bojao si se, pa si me "štitio" od istine,

I uvijek postupao sa mnom u rukavicama,

Sad stvarno odje*i od mene,

Ne želim imati posla sa kukavicama!


I na svemu ti zahvaljujem,

Hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet,

Od pogleda, poljupca, dodira strahujem,

I svi dobiju samo moj bijes.


Bijes koji je tebi namijenjen,

Zbog svega što si mi pružio:

Al slabić poput tebe nije na to pripremljen,

Pa drugi trpe ono što si ti zaslužio.


Ne želim na tebe misliti po cijele dane,

Al samo si ti u meni i nemam druge zanimacije,

Još uvijek nisam našla lijeka za sve te rane,

Al bar sam u pjesmu istresla neke svoje frustracije.


Tvoja predstava je u završnici,

Evo i ja pjesmu privodim kraju.

Možda smo samo propali umjetnici,

Koji malo jedno o drugom znaju.


Umjesto da ti kažem Zbogom,

Nešto ću te zamoliti:

Više nikom nemoj reći Volim te,

Ti ne znaš što znači voliti!

MySpace Layouts

MySpace Layouts

hehe baš je fora ovaj kosturčić....






evo još jedne fenomenalne pjesme...
seka aleksić:početak kraja

nije ni moglo da traje
od prvog poljupca
sam znala to
a ja do kraja se dajem
kao da ostarit ću sa tobom
nemaš ti što da se kaješ
nisi me nikada ni voleo
jer ti od prvog dana
početak kraja si mi nudio
hajde bar malo samnom pričaj
da popijemo kafu zajedno
a onda spakuj svoje stvari
poljubi me i kaži:to je to!
ako se ikad sretnemo
ti prođi,prođi koda se neznamo
jedino tako možeš mi pomoći
da te prebolim nekako 2x
nemaš ti što da se kaješ
nisi me nikada ni voleo
jer ti od prvoga dana
početak kraja si mi nudio
hajde bar malo samnom pričaj
da popijemo kafu zajedno
a onda spakuj svoje stvari
poljubi me i kaži:to je to!
ako se ikad sretnemo
ti prođi,prođi koda se neznamo
jedino tako možeš mi pomoći
da te prebolim nekako 2x
kad samo stranci budemo u noći
znat ću da sve je nestalo...

smijeh


evo ovu pjesmicu je meni moja bubica napisala u jedom komentaru,a ja sam ju morala stavit tu...
Vesna Pisarovic
Kraljica

Milo moje, stvari stoje
da medju nama gotovo je
nista nije kao prije
jer tuga vodu ne pije

I sto mi znace tvoje rijeci
da me nitko tako nece voljeti
meni osmijeh dusu lijeci
a na ljubav ja cu cekati

Ref.
Bez tebe ja sam kraljica
svoje sudbine gospodarica
bez tebe, duso, zivim dobro, znaj
necu vise u tvoj zagrljaj, u tvoj zagrljaj

Ono malo sto si dao
neka tebi ostane
a sve moje nestalo je
poslije duge godine

I sto mi znace tvoje rijeci
da samoca ubija
meni osmijeh dusu lijeci
bicu tvoja il' nicija

Ref.

MOJE FRENDICE
ljudi ak ja imam razlog za život onda su to frendovi...
FRENDICE:
SANDRA:znam te od malena i samo me ti poznaješ koliko i ja tebe!!!dovoljan je pogled i sve nam je jasno...podržavaš me u nekim stvarima,a i u facu mi kažeš sve bilo dobro il loše...jojim te.
EDITA:uvijek si uz mene i uvijek mi daš savijet kad mi treba!ovih dana sam stvarno shvatila da nebi mogla bez tebe...
TENA:stvarno u nekim situacijama neznam na koju foru ali kao da imamo isti život.ma jojim te jako punooo!!!!
MELITA:poznajem te odkad znam za sebe i stvarno si mi velika podrška u životu mada se i ne vidimo tak često
OSTALI:monika,moja ribica,jeja,sonja,dženita,
katarina i one koje nisam nabrojala ma fakat vas sve jojim!!
A FRENDOVI:
neću nikog posebno nabrajat da si nebi neko neš pomislio,samo ću reć da u neke dečke stvarno mogu imat povjerenja...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

EVO MALA PORUKICA ZA SVE VAS KOJI ČITATE MOJ BLOGIĆ....

NIKAD NE ZABORAVITE DA ZABORAVLJENI NIKAD NE ZABORAVLJAJU ONE KOJI SU IH ZABORAVILI!!!

MySpace Layouts

26.06.2006., ponedjeljak

ej ljudovi....

evo me...
nije me dugo bilo...
iskreno nisam htjela pisat jer nisam baš najbolje...
a glupo mi je stalno pisat kak sam u bedu...
nije niš bilo posebno već nemam volje...
nemam pojma kaj me pere...
niš me ne zanima previše...
užasno sam razočarana...
ma nije bitno ni kaj ni zbog čega....
neda mi se pisat pa da ispadne kak sam pišem gluposti i ta sranja...
uglavnom....
ma neznam...
sva sam u kurcu...
bezveze....
nisam dugo pila....hehe...
možda bi mi to malo pomoglo....
partyparty
ono opuštanje i to....
ma...
odoh ja u petak...
s jedne strane mi se ide,a s druge ne....
ma...
sam bi spavala po cijele dane,niš mi se drugo ni neda!
ah da....
nisam se pohvalila...
posvađala sam se s starom prekjučer...
e ljudi kaj sam ja njoj sve rekla u facu...
ma neću ni pričat...
nisam ja baš bistra...ludludlud
hvala kaj me komentirate...
uf...al mi je život zanimljiv...
strašno....
aj evo našla sam dobru stranu ovih posteva,možete učit na mojim greškama...
imate i kaj naučit....
ma nemojte se obazirat na mene...
nemam pojma kaj mi je....
ak uhvatim priliku napisat ću vam postić još prije mora....
a još ću za kraj napisat jednu pjesmu koja mi je fakat ljepa...
da se isplakat na nju...
mislim u mom slučaju...
eto...
novi postić...
nadam se da ste kolko-tolko zadovoljni...
kisach svima....
mojim pravim(rijetkim) i onim ostalim frendovima.
evo pjesmice


vesna pisarević
da znaš

danima već se nismo vidjeli
a tvoje prijatelje ne pitam
ne želim priznati da neznam
što se s nama to zbilo
za tren
svake se noći tiho pomolim
sa željom da te sutra ugledam
i sve bi dala da si samnom
da te dotaknem samo
na tren
da znaš,da znaš
kako pogled me tvoj još boli
da znaš kako srce te moje voli
da znaš kako tužna sam bez tebe
da znaš uvijek bio kraj mene
da znaš kolko suza sam isplakala
da naš i da nisam se pokajala
da znaš kako tužna sam bez tebe
da znaš uvijek bio bi tu
u mome sjećanju
počinje sve od ovog proljeća
i ova tuga koju osjećam slomit će srce na pola
za tren
svake se noći tiho pomolim
sa željom da te sutra ugledam
i sve bih dala da si samnom da te dotaknem samo
na tren
da znaš,da znaš
kako pogled me tvoj još boli
da znaš kako srce te moje voli
da znaš kako tužna sam bez tebe
da znaš uvijek bio bi kraj mene
u mom životu barem kratko dušo bio si sve
i kako vrijeme ide
vidim da mi neide
jer kud god krenem
kud god pođem
samo za tebe znam
priznajem od tog dana sebi ja ne pripadam
kao u nekom filmu cijeli moj se srušio svijet
i čekam da se nešto desi čekam,preokret
jer kud kod krenem kud god pođem samo za tebe znam
ne želim biti sama,želim samo tebi
ja da pripadam
ko što se pripada po prvi put
reci da nije bilo uzalud
da tvoja ljubav još traje,bar tren
da znaš,da znaš
kako pogled me tvoj još boli
da znaš kako srce te moje voli
da znaš kako tužna sam bez tebe
da znaš uvijek bio bi kraj mene
da znaš kolko suza sam isplakala
da znaš i da nisam se pokajala
da znaš kako tužna sam bez tebe
da znaš uvijek bio bi tu
da
znaš........


evo....pjesma je duga....hebiga...morala sam ju napisat...
a vi ste je tražili post...
pusawavewave
- 12:23 - Komentari (74) - Isprintaj - #

design made by v4MP1r3