srijeda, 01.11.2006.

pa mislim da bi bilo vrime za novi post..
pearl jam-black

ja više ne mogu pisat normalne postove na ovom blogu.jer dosta ljudi znaju za njega koji me poznaju i onda moraš uvik pazit šta ćeš reć i onda sam sebe cenzuriraš.
jadno.

zbilja se osjećam jadno zadnjih mjesec dana.baš ka šta je jadno ovo vrime.i ova kiša.trula.i depresivna.
i tužna.
jučer san gledala slike kad san bila mala.e kako sam sama sebi bila preslatka,ka med.ka anđeo.i kako je to doba bilo lipo.uvik san bila vesela.i stalno se igrala.nisam imala briga.i dok sam to gledala,sjećanja su sama dolazila..i izmamila mi smajl:)

znate,užasno je kad si podjeljen na 2 dijela.i to toliko ubija,i brine i ne možeš više normalno živit,uvlačiti se u misli u snove.imaš osjećaj da ludiš.znam da ne razumijete o čemu ja pričam,kad jedva da samu sebe razumim.ne mogu više ovako.puknut ću.a kome se izjadat?kad onima kojima mogu to ne mogu reć.

baš bi tila biti boem.ka oni pjesnici tamo davno u parizu,kad su imali svoju slobodu,umirali od gladi i živili za riječi.imali su uvik inspiracije za nešto novo jer su živili u takvoj bijedi i očaju da im je to samo bila inspiracija.i viđali svakodnevno bijedu i jad drugih ljudi koji su imali svatko svoju životnu štoriju.

kad bi ljudi govorili samo ono što znaju,nastala bi TIŠINA.

U mom oku samo hlad
u mom srcu samo stud
Inje i prasina

Nisu čvorci pevali
dok je iznad krovova

Svirala tišina

ili da sam dijete cvijeća.e ne sad je jesen pa sam dijete lišća:))
što ja to vidim da su queens of the stone age bili u ljubljani pre 3leta?a šta nisam starija..


kako me svi živciraju.
jate bok


...........update.......................

joj blog mi ide naživce jer mu triba po ure da se ulogira pu uvik neke gluposti s njim..

napravila ja pravu glupost.kad san glupa.i sad mi je ža.

budi moja voda ja sam sada vatra izgorjet ću..prolij se po meni budi sve šta želim ja živjet ću..

creed-one last breath
goo goo dolls-iris
laufer-svijet za nas
flare-čekanje
fleetwood mac.-big love
patti smith-free money

- 13:08 - Scratch of your nail (17) - Spill the color - #

<< Arhiva >>