petak, 13.10.2006.

danas sam luda ne znam što hoću
danas sam luda želim samoću...



da luda.
maslačak sam vjetar me nosi..ima me u tvojoj kosi...


Biti velik znači biti neshvaćen.



Život ima smisao,kažu.
Život je samo jedan,također.
Pa gdje je onda smisao tog jednog života??



Želim ostaviti trag mojeg postojanja na zemlji.(Berlioz)


Ljudi praštaju sve osim iskrenosti(A.G.Matoš)



Sve sretne obitelji nalik su jedna na drugu,
svaka nesretna obitelj nesretna je na svoj način.
(Tolstoj)





želim nestati kao mala sirena u morskoj pjeni,otići u nigdjezemsku kao petar pan,zaspati kao trnoružica,biti ružno pače,kopati kao patuljak u snjeguljici,biti blesava kao crvenkapica(a to već i jesam)...

želim biti zvijezda i onaj oblak kao šlag.
i ležati na livadi punoj tratinčica.
i spavati na suncu.
bacati kamenčiće u vodu.
šetati u noći.


želim ovo:


Srebrni....
Srebrni snijeg je zasuo....ulicu
Tragove....
Tragove odnose vjetrovi...zauvijek
Hladno je...
Zagrij mi ruke...sakri me...
Da me ne vide....
Nedostaješ mi....mada te mrzim....
Voljet htjela bi......

Ponekad sanjam da tu si kraj mene
I opet sam sama
ja ne zaslužujem zrak...

I ponekad vidim te ja,
i kad zaklopim oči i zamislim te...
Želim da bježim,al na tebe podsjeća me...

I prvi put kao da zaista znam
Da postoji sutra...
Da postoji dan kad ćeš doći i reći mi...
Kad ćeš doći i reći mi......
(Flare)




Maštovitost je daleko važnija od znanja.(Albert Einstein)

Da, jesam samo putnik, hodočasnik po ovoj zemlji! Zar ste vi nešto više?(Goethe)


e kako volin doorse.njihova muzika je stvarno malo poremećena i zato mi se baš sviđa.

The Doors:Touch me
Yeah!, come on, come on, come on, come on
Now touch me, baby
Cant you see that I am not afraid?
What was that promise that you made?
Why wont you tell me what she said?
What was that promise that you made?
Now, Im gonna love you, till the heavens stop the rain
Im gonna love you
Till the stars fall from the sky for you and i
Come on, come on, come on, come on
Now touch me, baby
Cant you see that I am not afraid?
What was that promise that you made?
Why wont you tell me what she said?
What was that promise that you made?
Im gonna love you, till the heavens stop the rain
Im gonna love you
Till the stars fall from the sky for you and i
Im gonna love you, till the heavens stop the rain
Im gonna love you
Till the stars fall from the sky for you and i
Image Hosted by ImageShack.us
život je malo bolnica,a malo ludnica

- 18:30 - Scratch of your nail (23) - Spill the color - #

<< Arhiva >>