četvrtak, 06.07.2006.

novi post..

Such a lonely day
And it’s mine
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Should be banned
It’s a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn’t exist
It's a day that I’ll never miss

Such a lonely day
And it’s mine
The most loneliest day of my life

And if you go,
I wanna go with you
And if you die,
I wanna die with you
Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
And it’s mine
It’s a day that I’m glad I survived



ova pisma odražava moje stanje nekoliko prošlih dana..
ja vam ne mogu opisat kako san bila komi..
ma nije to depresija ka šta si pomislia/la nego san bila u komi..samo sa spavala i slušala muziku.vegetirala.bila razočarana i pomalo ljuta.ali sad me prošlo..

rođendan mi je 12og a koma..kako ide ono od six packa
ja se zovem anđela..osmjeh kao rođendan što ne volim taj dan..

bilo je toliko tema o kojima san tila pisat ali trenutno se ne sićan niti jedne..
malo mi je glupavo ne pisat o ničemu ali eto.šta se može.
jebemu portugal mi je izgubia a argentina ispala..ne bi tila da ni italija ni france osvoje ali eto za frncusku san..a niš ljudovi budite pozdravljeni i ne očekujte novi post još neko vrime..iden u trogir i na neku svadbu.ajte bušić

- 20:10 - Scratch of your nail (19) - Spill the color - #

<< Arhiva >>