utorak, 13.06.2006.

Kad srce radi bim-bam-bam
Sve drugo je manje vazno
Ne zelim pjevati,ne zelim plesati
Kad srce radi bim-bam-bam
Sve drugo je manje vazno
Svaka fontana srece premala za mene

Samo zelim da si sa mnom
Svaki dan i svaki tren

Sjedim ispred Kino Zagreba
Svjetlo sja iz izloga
Trambociti jure zilama
A tebe jos nema
Znoje mi se dlanovi
Oko mene hrpa cikova
Gledam niz ulicu
Jos nema te

Bim-bam-bam za tebe
Hej,hej
Za tebe



sutra iden doma..ne znan jeli to napokon baš napokon jer nekako mi je žao i ne želin ići ali ipak trenutno je bolje da oden ća i da se smirin.
svima san dopizdila pričama o njemu.
skoro san mu rekla danas ali san se eto nekin slučajen opametila.a možda san tribala mu doć: ej znaš ti se meni sviđaš.želin ti ugodne praznike...i ondda otić ća.

ne da mi se opet u onaj dosadni grad one face pa uvik standardon jebeno prokleto formalno pitanje:kako ti je gori?
e popizdin kad me to pitaju.ja samo kažen a dobro je.
ma ja ne znan šta da tim ljudima drugo kažen.

kupala san se danas u onom prljavom potoku ali ni bed.bilo mi je super.malo me uvatilo sunce.iden sad gledat utakmicu.pušionu.ide mi na živce ta "euforija" oko nogometa.

pozdrav svima koliko vas ima.

<< Arhiva >>