ponedjeljak, 08.05.2006.

.....sunce pizdi mi roštiljamo....(naša verzija)

bila san ovaj viken u karlobagu na trkama auta..bilo je predobro..kako jure
ja i jelenko...u subotu bile finjene i cerile se ka budale..
bili su auti i iz pazina..
ništa posebno..jedva čekan kraj škole..neću ići doma do kraja to znači 5tjedana..koma
niš pozravljam vas
da izvadila san šav nema ožiljka
sutra se gren nać sa jednim likom..weeee
da počela san pričat po domaći tj.samo nešto jer ne znan puno riječi ali sa mojin naglaskom
pa to zvuči komično..ma ni bed.
ajte adio ljudovi


i pisma za kraj...jedna je osoba izjavila kad smo danas frendici napravili ludilo irokezicu
da takav friz imaju samo drogeraši i ne nznan šta još..a ja san pizdila..

One two, fuck off, drop out, never trust a fucking hippie
for that matter don't trust anyone
quit school, don't work, livin' out the music of punk
If I could do it so could anyone.

Drugs are good
they make you do things that you know you not should
And when you do 'em people think that you're cool
And when you do 'em people think that you're cool

one two, to join a punk band, shave your head and get a tattoo
You don't need talent just sing attitude
Self destruction, ??? ??? ???
For no particular reason beat up everyone

Drugs are neat, and you can buy 'em relatively cheap
And when you do 'em people think that you're cool
And when you do 'em people think that you're cool



update

o napokon vikend...ja ne moren više..ne moren..poludit ću..tako mi svi idu na živce..
da,ila san se nać s onim malin..bilo je baš dobro..e lik je shićen kako kaže leich..baš san se nasmjala.
btw..kako ja uvik šišan kosu kad sanljuta ili tako nešto san se prije 2-3 tjedna šišala..šiške..
i to je bilo totalno na krivo.pa mi je danas teta frizrka to sredila i nije tila da mi naplati ništa..
usput ove tipkovnice su sranje..tko su malo da ja kad piše izbacin pola slova..evo napisla san opet krivo..
ali mi se ne da brisat..e da koji apsurd..
dok mi imamo nastavu onda je sunčano a zadnji sat počne padat kiša
i ne prestaje cili dan!ni fer

neku večer san nacrtala baš lipu haljinu..mejbi sad nacrtan nešto a neki natječaj..
ako mi se bude dalo..još ne znan šta ću,nešto sa olovkom..bum videla.ne.
mali riječnik...
bira-piva
mižol-čaša
navaditi se-naučiti
rivat-stić
škulja-buža
zabit-zaboravit
vajk-uvik
zajno-odmah
shićen,zgoren-opićen,spaljen,lud in pozitiv vej.
kapiš-nešt ka kužiš,razumiš
delati-raditi
gren(ne znan infinitiv od ovog..mošda greti;))-iden
ne moren se više sitit..to su riči koje san ja navadila dok san tu u istri..ću još koju.
ajte ljudi budite pozdravljeni uživajte u lipom vrimenu..
ja ne moren više..ajte bok





<< Arhiva >>