subota, 18.03.2006.

naslov...ja ne pišen naslove jer su glupi!!!!!

ljudi muški su takve svinje..e jedan mali glupi zaptravo nije ali je razglasija svima da ima neku žensku koja živi blizu zadra..koja mala pizda!!!!!!!!!a šta je najgore ja sa tim malin neman veze..samo tu io tamo popričamo.
a malo prije toga je brija sa nekom malom./..mrzin ga!!!!!!!!!ma daj mene nećeš jebat u zdrav mozak

zašto ja ne mogu nać nekog normalno tipa koji nije sramežljiv ili pak najveći ženskar(kako inače biva)?sve šta tražin je jedan normalan tip koji se voli zafrkavat i koji me poštuje..i da mi ne mulja i laže.jer to najviše mrzin.
postoje li uopće takvi?
ili san ja prezahtjevna?
e ovaj blog me ubija jer san imala tako dobar post ali je onda bilo nešto zablokano i nisu se tili ostavljat komentari i kad san napisala novi post onaj je jednostavno nesta!!
ljudi zlo mi je od svega..ovaj blog mi je dosadan..moj život je dosadan..svi cd su mi dosadni..ljudi su mi dosadni..škola je uber dosadna..spavat mi je dosadno..disat je dosadno..ja san dosadna..prolazin kroz krizu..ne mogu više ovako.ne znan šta ću od sebe.ka budala buljin u strop slušan onaj glupi diskmen,ili onaj usrani radio 052 na kojem su uvik jedne te iste usrane estradske pisme(srceparajuće bolje rećeno mozgoubijajuće),ne mogu učit,ne mogu spavat.probudin se 10 puta u noći i onda samo ležin.vegetiram..gubim vrime uzalud..evo jedno moje zrnce mudrosti
kažu da je život samo jedan
i da on ima smisao
pa gdje je onda smisao tog jednog života??


znate,ja san uvjerena da ću jednog dana završit u ludnici.jer ja san tako živčana i mislin da ludim.nekad mojom glavom prolaze neke misli i onda ih se ne mogu riješit i dobijen neki napad panike..iskreno ja mislin da san ja luda.čak i sanjam neke morbidne i poremećene snove.
a jednom san rekla da ću lipo ja se prijavit u ludnicu i bit tamo 2tjedna bez ikoga.jer ovaj svijet opterećuje.i ja ne mogu podnjet činjenicu da mi svi idemo u propast i da san se rodila sada kad jesan.i da su ljudi postali tako bezosjećajni i sebični.dajte pa svi smo mi takvi..ja prva.
Image Hosted by ImageShack.us
i ovim svitom hodaju klonovi..izblajhane ispeglane plavušice u minicama i čizmama ili hlače uvučene u čizme,ultra kratke jaketice,delkote a la j.lo. pa do pupka...jeftino.
i za kim će se ljudi okrećat onda?
za mnom sigurno neće.
jednostavno se ne želin pravit glupa i jadna.a ako me ne žele prihvatit takvu kakva jesan onda me živo zaboli.
mislin da neću napisat novi post još tjedan dva jer iden u sridu u njemačku i ne da mi se..ništa mi se ne da.nisan u depresiji samo mi se ništa ne da.i ne želin da mi se da.sviđa mi se ovako.
Image Hosted by ImageShack.us
e ja san opsjednutra biljarom..

ajte ljudi pozdrav...i neshvaćajte me ozbiljno jer sve ionako prolazi.
rebel girl
Image Hosted by ImageShack.us

- 22:03 - Scratch of your nail (32) - Spill the color - #

<< Arhiva >>