petak, 10.02.2006.

službeno mrzin muški rod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i više NIKAD neću imat posla s tim pizdama!
ja sam prava glupača eto što san ja.GLUPAČA!jer san mislila da to more uspit.
i šta dobijen??nož u leđa!!laži!!ako išta mrzin onda je to laž!
i mrzin sebe!mrzin te!!
mrzin sve!!
napokon iden doma i šta dođen doma sav u kurcu i sjebana..a bila san tako sritna.
da ali to se sve sruši uvik kad se najmanje nadaš.
mrzin kukavice!!
a šta san drugo mogla i doživit?
nikad više!nikad!nikad!
od sada sve je samo prijateljstvo i zajebancija...
i gotovo.
ovo je previše sve za mene
ne mogu
puknut ću
i ne triba mi nitko
sama san sebi dovoljna
živit ću samo za sebe
od sad me živo boli bit ću egoistična
samo meni.
ne mogu..
evo glupa biba koja baš sad svira.nisan ponila bilježnicu ali ubrzo možda osvane prigodna pisma.
kukavica...kako je jadno bit kukavica.
iden jest.
šišam se.pituram u crveno.pozdraf.

Opet sam u svijetu drame
Ni trenutka ne oklijevam
Za sve one naše dane
Ja ti ovu pjesmu pjevam
Slušaj sada i ne plači
Ja sam onaj koji puši
Znam da ništa ti ne znači
Al još nosim te na duši

Slušaj sada i ne plači
Ja sam onaj koji puši
Znam da ništa ti ne znači
Al još nosim te na duši.


Ostala si još u meni
Ko nedovršena priča
Ostala si kao dio
Ove pjesme, ovog kiča
Sada savršeno sjetan
Predajem se hladnoj noći
Znam da tebe više nema
I da nećes doći

I dok gledam nebo
Tražim vrijeme da se vrati
Pitam sebe dal će ikad
Ova pjesma stvarno stati
Čekam da se sunce vrati
Spoji dvije sjene
Da osjetim kako Biba
Stoji tu kraj mene.
I dok gledam nebo
Tražim vrijeme da se vrati
Pitam sebe dal će ikad
Ova pjesma stvarno stati
Čekam da se sunce vrati
Spoji dvije sjene.

Slušaj sada i ne plači
Ja sam onaj koji puši
Znam da ništa ti ne znači
Al još nosim te na duši.

update.................................ošišala san se i opiturala u crveno..................

- 19:21 - Scratch of your nail (27) - Spill the color - #

<< Arhiva >>