petak, 20.01.2006.

jes ajm bek,bek agen...

Live-all over you
Our love is like water
Pinned down and abused
For being strange

Our love is no other
Than me alone
For me all day
Our love is like water/angels
Pinned down and abused

All over you, all over me
The sun, the fields, the sky
I’ve often tried to hold the sea
The sun, the fields, the tide
Pay me now, lay me down


skužajte ljudi šta se nisan javljala,ali bila san soma i samo uživala i nije mi se dalo na intarnet..a i doma mi je spor previše da bi vama 30 ostavila komentare..pa sorite zbog toga..

ka šta ste vidili ovu pismu gori stalno slušan..zakon mi je..
i prominila san nick jer isto takoo stalno slušan pismu "rebel girl" od bikini kill-a.pa mi se sviđa..
ovaj bila san u zadru prije koji tjedan dana upoznala dead to the world..koja je zakon i imal zakon majicu na zeppeline..i pozna jednog lika koji pozna mene..uglavnom bili smo u lotusa na kavi..i bilo lipo..
kupila san si poster o zeppelina i dva bedža..a svoj san prilipi bedž na zeppeline izgubila kad san išla doma za ove praznike..skoro san se rasplakala kad san vidila da ga nema..

uglavnom doma san čitala cilo vrime,izašla par puta vanka,cilo vrime san slušala jedno te isto-gunse..ja ne znan zašto ali uvatilo me neko ludilo..tj. znan zašto je to tako.ali tije važno.depresija.uzor mi je Petrarca..ma šalin se..
e kupila san istop majicu neku na kojoj piše bog je stvorija čovika a zadar košarku..baš je lipa..
i naručila san si preko nekog internet šopa majice..
i sad nabavljan cd-e ali ne znan kad ću ih dobit..svi su mi već dosadili..
pada je snig ode u pazinu,i došla san sva mokra totalno,sve mi je upalo u majicu..koma..

nabavila san od jedne ženske tablature za "nothing else matters" pa ću to naučit svirat iako je prilično teška..mi smo je malo pojednostavnile..
ajte stayajte cool and fuck d skuuul..
nova preporođena rebel girl...jea bejb..ajte bog..ćao..arivederči..ćuuus...uglavnom..
moja najdraža rič-svejedno i dakle,a rečenica-ne da mi se...

...................................................................................dej aftr....................................................
btw ja san užasno loše volje iako bi tribala pucat od sriće ali ono..nisan...sinoć san zaspala tek u 2ujutro jer san blesava.ali nema veze nije mi žao...ja ne znan šta ću od sebe..meni je DOSADNO.užasno.ponekad se pitam zbilja šta je to samnom.prije nisan bila taka.ali ljudi se minjaju.ja isto.ne ja nisan depresivna niti se želin ubit niti išta tako.ne pripadan nikojoj sekti.virujen u boga.nisan politički orjentirana.jedino šta san totalno zbunjena.totalno.totalno.i kako ljudska srića kratko traje..da..kako tužno.ali nije zdravo bit uvik sritan.mislin da te tuga i patnja učvrste ka osobu.tako da mi to i ne smeta.samo malo duže to traje.jer mene svi kad vide ono ja se smijem i sve to ali ja to nisan.to radin jer možda mi pomogne možda ono ne znan možda se budem bolje osjećala,ali ne ide mi baš.a to je sve jer ja sve te stvari koje bi tila reć ja to ne mogu.jednostavno ne mogu reć.i onda ja to čuvam u sebi i to me izjeda i tako to stalno u krug..joj opet san počela filozofirat o glupostima.ne znan oćete išta razumit.usput ovaj odlomak je nadopuna od jučerašnjeg posta.kako mi je du post.ka nikad do sad...tonem..ja često sanjam neke čudne snove..i jezive..ne ka ono glupi horori ali kad se probudin svatin kako su užasni.i onda me par dana proganjaju..i jednom san sanjala kako san na dnu mora i pokušavan izronit ali ne mogu i kako ostajen bez zraka ali i dalje plivan,ne odustajen i onda kad san se skoro ugušila sad se probudila..
znan da pola vas možda neće pročitat moje baljezgarije ali ono..mislin da san baš dobro napisala ovaj post..ajte bok ljudi


................daj aftr aftr.........................
e ovo mi je najduži post u životu..
samo san tila reć da smo bile ja i seka osnovale "bend" ali još tribamo naučit svirat...;) a ono..mi smo face...i zove se apepsija ali smo se raspali i ja san ostala jedini član...šmrc...oće ko samonom u najbolji bend na svitu..tražin članove..ma zejefrkavan se.

slušaj sada i ne plači ja sam onaj koji puši znam da ništa ti ne znači al još nosim te na duši....
muče me ljubavni jadi...
i idu mi na živce..
jeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaa...kom on..bražil..e ja bi u brazil ljudi..obožavan onaj portugalski i rio i brazil i sve u njemu..
i ja bi u pariz...jer san u novinama vidila nekog jebeno slatkog tipa koji ie iz pariza i ono valjda ih ima još u parizu..
meni se spi..gren hrocat..ma ka di češ? 'veče' momci..ti si mi poznat od nekud..
crka mi je diskmen ubit ću se..oću diskmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aj sed
lov iz šit.
a šta da radin? režen si tetive da ne skočim kroz prozor jer više se ne vrtim sad se kotrljam i pištolj u ruci o čelo trljam..eeee...eee.eeee

<< Arhiva >>