ponedjeljak, 12.12.2005.

nepRavda,hRvatski i živciRanje

danas san dobila 3 iz pravopisa iz hrvatskog..jer navodno nisam dobro napisala romantizam i Domovinski rat.jer ja r pišem ka R ali samo manje od velikog r.i imala san dvi greške i lipo 3!!!kako san bila ljuta..mislim i slipac bi vidije da je malo r malo r...molim te tila sam se bacit kroz prozor zbog toga..
ali to nisu dobre teme jer mogla bi slučajno pokupit ukor jer sam navela ocjenu!!!!!!!!!"ma znamo se mi služit internetom"
ma čisto me zaboli,znam i ja..

što se tiče žute boje..mene baš briga.meni se sviđa žuta jer mi razveseljuje kad dođem na internet.

ma znate,zašto bi oni koji mrze ne znam rozu,mrze crvenu mrze ŽUTU,ljubičastu,zelenu narančastu..e zašto su oni pravi ono..nije teško otić nekome ko ima para kupi svu crnu robu i sad san ja ka neki darker..ma jea rajt..
i zašto se ne bi ja družila sa šminkerima..jesu oni ne znam šta..meni je best frendica šminkerica.pa šta..ja je cijenim ka osobu a ne po tome nosi li rozu ili ne..

jedva čekam ić doma..iden najvjerojatnije slijedeću sridu..onda ću skoknut do zadra i do trogira..
iden ća..pusa svima
p.s.pogledajte naslov.

p.s.s.12.12.2005 bila je 8.obljetnica da nosim naočale...

- 19:07 - Scratch of your nail (19) - Spill the color - #

<< Arhiva >>