Dnevnik prvog lica jednine

ponedjeljak, 23.10.2006.

Dvije strane medalje

Znaš kaj? Zajebavam te! Kužiš? Ne mislim se s tobom nalaziti. Jesam, napisala sam da budemo našli. Al' ne budemo. To možeš skužiti po tome kaj sam lukavo sve skupa odgodila za slijedeći vikend. A i za tada sam si osigurala mogućnost otkazivanja. Lukavo. Ha? To ti je zato kaj sam ja žensko! A ti si glupo muško!


-Odjebala me....
-Kaj je bilo?
-Nemre se naći danas, nego za tjedan dana ali i tad, ako se nekaj ne desi... ili desi... nisam siguran
-Da, to je odjeb...
-Jebi ga!


Znaš kaj sada bude bilo? Sad ćeš ti malo skakutati oko mene. Meni će biti drago zbog toga jer ću se osjećati ko jebeni komad. Godit će mi tvoja pažnja i tvoja nastojanja da budeš duhovit, pažljiv, pristojan, lud, zabavan. Pazit ćeš kak se oblačiš, kako izgledaš, kava ti je frizura...... Godit će mi biti u tvom društvu jer mi neće biti dosadno.


-A koji me kurac nije odjebala direktno?
-Ma hoče te navlačiti....
-Kaj? Da skakućem oko nje? A?
-A-ha... znaš kakve su....
-Taj film ne bude gledala



Tebi ništa neće biti jasno! Ko ti kriv! To kaj neka žena prića s tobom ne znači da se automatski želi s tobom - jebat. Ti jesi tip za dopeljat doma. Za pokazat mami. Simpatičan. Nije sramota s tobom hodat po cesti. Komunikativan. Obrazovan, čak. Nisi mutav....


-Jesi joj poslije poslao poruku?
-Nisam. Izbrisao sam broj. Ko ju jebe.
-A jesi glup. Kaj ak stvarno nemre.... ?
-Gle.... ja kad se s nekim hoču naći – nađem se
-Da, imaš pravo....



Ne, ne, nisi ti mutav. Znam ja takve kao ti. Ti si lovac. Tvoj cijeli život je uređen kao jedna zamka. Auto koji voziš. Kako si uredio stan. Kako se držiš. Ta tvoja „umjetnička strana“... Misliš da sam toliko naivna da ne prepoznajem igrača kad ga vidim.


-Jebi ga! A ova je bila baš za hodanje
-Daj ne seri!
-Ma ozbiljno! Cura ima duha. Nije tupa. Nije cecnula ko pokošena... to me jebe. To mi je napeto... kužiš?
-Da... lud si.
-Nisam.... sviđa mi se....
-Jebo te. Još si se zaljubio.
-Nisam! Jebi se!


Priznajem ti jedino to što si dobro odigrao. Nisi uletavao glavom bez obzira. Držao si distancu. Igrao toplo-hladno. Nije mi ništa bilo jasno do kad mi nisi poslao poruku. E... a sad igramo po mojim pravilima... frajeru!


-I kaj budeš sad?
-Niš. Ignoriram ju...
-To ti nije pametna ideja.
-Druge ideje nemam. Kaj je s onom tvojom?
-Idemo u kino danas.
-Hahaha... kaj ste cura i dečko?
-Nismo, jebemti. Samo se trošimo
-I idete u kino.... U love seats?
-Odjebi!
-Pozdravi curu!
-Odbi!


Jebi se R! Ja se više ne igram.

23.10.2006. u 11:11 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ako... neš... piši na:

berek_r@hotmail.com

Dobri su....

Lolla
Darlita
Bedača
Jednodnevna
Vikend-ica
Bešt & ja
Koji sise jede
Sumo'rvat
Dosadna
Zgodna švelja

Živciraju me:

- moja nokia jer ima kretenski software
- radio 101 jer već 20 godina tešu jedno te isto
- jedan iz firme jer svako jutro kaže "eeee dobro jutro inžinjeru", SVAKO JEBENO JUTRO